Functionar administrativ Centrala KIK Romania
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
-Capacitate de organizare
-Capacitate de comunicare într-un mediu dinamic
-Cunoștințe minime de operare Microsoft Office
- Disponibilitate pentru un job part-time; (2 zile/săptămână)
Descrierea jobului
-Pregătirea documentelor de trimis prin curier (printat, copiat, pus în plic, ︃︁︃︃︁︃︉︁︆︄completat AWB în portal, chemat curier, predarea plicurilor/coletelor)
-Pregătirea bibliorafturilor cu documente necesare la deschiderea magazinelor (printat, înfoliat, îndosariat, trimis prin -curier)
-Predarea și prelucrarea corespondenței de la curier / poștă și distribuirea acesteia la departamente
-Printare și copiere /scanare şi îndosariere documente pentru departamentul Resurse Umane
Te așteptăm să ni te alături!
Descrierea companiei
Noi suntem KIK:
-Unul dintre primii 10 cei mai mari retaileri din Germania, cu peste 4.000 de magazine în 14 țări din Europa,
-Din 2018 prezent în România, a 10-a țară la nivel european în care compania a început să fie reprezentată,
-Cu peste 140 de magazine KiK România și o expansiune în plină desfășurare,
-O echipă de oameni dedicați, care au creat un climat de lucru plăcut.
și îți oferim:
-Un loc de muncă sigur și stabil la sediul nostru central din București, b-dul Theodor Pallady lângă Auchan/Ikea, ușor accesibil cu metroul,
-Posibilitatea de a te dezvolta odată cu compania și de a avansa în timp pe o altă poziție;
-15% discount la toate cumpărăturile efectuate la KiK
-25% discount la orice produs - de 2 ori pe an
-50% discount la articolele de îmbrăcăminte - de 2 ori pe an, la început de sezon
-Pachet salarial atractiv.
Fii parte din povestea noastră de succes, trimite CV-ul si aplica acum!