Functionar Administrativ
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experienta in arhivarea documentelor si legatorie.
- Abilitati de lucru sub presiunea timpului.
- Abilitatea de a lucra bine in echipa.
- Atentie distributiva.
- Suita Microsoft (Word, Excel, SharePoint), e-mail, Internet.
- Limba engleza nivel conversational - scris si vorbit.
- Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
- Introduce, transcrie, inregistreaza, prelucreaza, valideaza, sorteaza, redirectioneaza, analizeaza, stocheaza si pastreaza documentele in forma scrisa sau electronica ︃︁︄︂︂︀︀︂︄︇in sistemele interne conform procedurilor/manualurilor de lucru;
- Asigura evidenta tuturor documentelor intrate si iesite din spatiul de lucru;
- Se asigura ca toate documentele de lucru sunt intocmite si procesate la un standard inalt, au o calitate excelenta si furnizeaza o pista completa de audit a intregii activitati efectuate;
- Respecta secretul profesional si se ingrijeste de manipularea si pastrarea corecta a documentelor cu care intra in contact;
- Executa procesele de arhivare fizica si electronica aferenta fluxurilor de lucru din departament;
- Verfica si valideaza arhivarea documentelor din fluxurile de lucru si pregateste cutiile de arhiva;
- Asigura evidenta cutiilor si a documentelor arhivate;
- Asigura comunicarea cu alte organizatii (oficii postale, curierat, relatia cu furnizorii si terti);
- Asigura ridicarea corespondentei zilnice si in timp util din oficiile postale sau din locatii terte;
- Asigura suportul in efectuarea de drumuri operationale pentru departamentul Facilities;
- Pregateste statistici operationale, le monitorizeaza/analizeaza impreuna cu superiorul, ofera solutii bazate pe rezultatele statisticilor;
- Administreaza evidentele si rapoartele necesare bunei gestionari a activitatii;
- Se implica in planificarea si organizarea eficienta a proceselor, evidentiaza oportunitati si sugereaza imbunatatiri;
- Semnaleaza catre superior documente lipsa, neidentificate sau care au fost procesate gresit;
- Este implicat in auditurile interne sau externe;
- Raspunde intr-o maniera flexibila, disciplinata si de ajutor in fata clientilor interni si externi, colegilor si superiorilor;
- Asigura serviciul de suplinire (back-up) pentru perioade limitate in cadrul Facilities Business Services.
Ce oferim:
- Contract de munca pe o perioada nedeterminata.
- Pachet salarial atractiv.
- Tichete de masa.
- Decont transport.
- Asigurare medicala privata.
Descrierea companiei
For over 70 years, Iron Mountain Incorporated (NYSE: IRM) has been your strategic partner to care for your information and assets. A global leader in storage and information management services and trusted by more than 225,000 organizations around the world, including 95% of the Fortune 1000, we protect, unlock, and extend the value of your work—whatever it is, wherever it is, however it’s stored.
We create the framework necessary to bridge the gaps between paper, digital, media, and physical data and extract value along its lifecycle, helping to build your organizational resilience. And all this with a commitment to sustainability at our core.
Our relationship is a true partnership where you trust us not only to preserve institutional knowledge and enhance efficiency, security, and access but to make your work mean more. Because in that work is the power to not only accelerate your business, but elevate it.
- 21 Nov. 2024
Operator introducere date - Contabilitate primara
RAGMET RAFFINERIA S.R.L.
București, Ilfov, Bragadiru5000 - 5500 RON net / lună - 18 Nov. 2024
FUNCTIONAR ADMINISTRATIV
INTERVENTII ACTIVE IN ATMOSFERA S.A.
Targu-Mures3600 - 3800 RON net / lună -