ASISTENT MANAGER
Net Distribution SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Limba engleza - vorbit / scris - nivel avansat
Cunostinte foarte bune de operare PC / pachetul Office
Abilitati de comunicare, adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic
Seriozitate , gandire analitica si atentie la detalii
Persoana organizata, meticuloasa, proactiva si capabila sa lucreze independent
Experienta anterioara in domenii similare, constituie avantaj
Persoana orientata spre rezultate, poactiva
Atitudine calma, diplomata,amabila
Absolvent(a) de studii superioare
Cunostinte foarte bune de operare PC / pachetul Office
Abilitati de comunicare, adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic
Seriozitate , gandire analitica si atentie la detalii
Persoana organizata, meticuloasa, proactiva si capabila sa lucreze independent
Experienta anterioara in domenii similare, constituie avantaj
Persoana orientata spre rezultate, poactiva
Atitudine calma, diplomata,amabila
Absolvent(a) de studii superioare
Descrierea jobului
Redactarea si asigurarea circulatiei documentelor / corespondentei interne / externe
Receptionarea apelurilor telefonice interne / externe
Gestionarea relatiilor cu diversi ︃︁︂︃︄︁︅︀clienti / furnizori, in vederea emiterii comenzilor si/sau a contractelor
Arhivarea contractelor / documentelor / comenzilor
Gestionarea fluxului de documente interne si externe
Asigura repartizarea informatiei dinspre / catre management, si cu toate departamentele/punctele de lucru
Implicare si suport pentru organizarea / desfasurarea diverselor intalniri/evenimente
Locatia jobului - PANTELIMON, jud.ILFOV
Programul de lucru este de luni pana vineri, intre orele 8 si 17.
Salariul este negociabil in urma interviului , plus tichete de masa si de cadou.
Prin aplicarea CV-ului tau la acest job,esti de acord cu prelucrarea datelor personale,conform GDPR, aceste date fiindu-ne necesare pentru buna desfasurare a procesului de recrutare
Numai candidatii eligibili in urma selectiei vor fi invitati la un interviu.
Va asiguram,ca toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si cu respectarea confidentialitatii.
Receptionarea apelurilor telefonice interne / externe
Gestionarea relatiilor cu diversi ︃︁︂︃︄︁︅︀clienti / furnizori, in vederea emiterii comenzilor si/sau a contractelor
Arhivarea contractelor / documentelor / comenzilor
Gestionarea fluxului de documente interne si externe
Asigura repartizarea informatiei dinspre / catre management, si cu toate departamentele/punctele de lucru
Implicare si suport pentru organizarea / desfasurarea diverselor intalniri/evenimente
Locatia jobului - PANTELIMON, jud.ILFOV
Programul de lucru este de luni pana vineri, intre orele 8 si 17.
Salariul este negociabil in urma interviului , plus tichete de masa si de cadou.
Prin aplicarea CV-ului tau la acest job,esti de acord cu prelucrarea datelor personale,conform GDPR, aceste date fiindu-ne necesare pentru buna desfasurare a procesului de recrutare
Numai candidatii eligibili in urma selectiei vor fi invitati la un interviu.
Va asiguram,ca toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si cu respectarea confidentialitatii.
Descrierea companiei
Net Distribution SRL - De peste 24 de ani, suntem una din cele mai importante companii la nivel national ,ce activam in domeniul industriei alimentare profesionale. Colaboram cu succes cu cele mai importante companii de profil din tara si din strainatate, cu materii prime pentru : brutarii, patiserii, cofetarii, inghetata, dulciuri, International Key Account, si alti producatori din industria alimentara.
Tinem la resursele umane si avem aceleasi asteptari si din partea candidatilor.
Dorim sa ne dezvoltam impreuna cu angajatii nostrii. ( www.net-distribution.ro)
Tinem la resursele umane si avem aceleasi asteptari si din partea candidatilor.
Dorim sa ne dezvoltam impreuna cu angajatii nostrii. ( www.net-distribution.ro)
Publicat
5 Nov. 2024
Reactualizat
19 Nov. 2024
Expiră
5 Dec. 2024
Joburi similare