-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Asistent manager

INTERTRADE GROUP LTD SRL BACAU
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ne dorim alături de noi, un coleg sau o colegă capabilă să țină sub control agenda managerială, o persoană cu inițiativă și organizare perfectă, obișnuită cu situațiile în care eficiența, diplomația și cunoașterea unei limbi străine face diferența.
- Ai cunoștințe avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Studii superioare( preferabil economice sau juridice);
- Ești o persoană sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală;
- Ai capacitatea de a integra volume mari de informații, de concentrare asupra elementelor care generează succesul și luarea deciziilor în condiții de presiune a timpului;
- Atenție distributivă, viteză de reacție;
-Organizat, responsabil, serios, integru, onest, perseverent
-Placut, pozitiv, optimist, apropiat de oameni

Descrierea jobului

Principalele responsabilităţi:
  • Gestionarea agendei și a întâlnirilor managerului general
  • Organizarea ședințelor, a întâlnirilor si redactarea proceselor verbale a ședințelor
  • ︁︈​︁︁︉​︁︃︃​︂︀︆
  • Atribuţii de contabilitate primară, asigurarea suportului administrativ implicat
  • Recepţionarea, trierea şi transmiterea mesajelor telefonice şi a corespondenţei
  • Intocmirea rapoartelor, a prezentărilor, efectuarea traducerilor
  • Elaborarea şi întocmirea de documente
  • Gestionarea rezervărilor (hotel, bilete de avion etc.)
  • Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management;
  • Centralizare și structurare informații interne;
  • Intocmirea și gestionarea contractelor de colaborare între societate și diverși furnizori de servicii;
  • Asigurarea de suport administrativ pentru întreaga firma;
  • Depunerea si obtinerea de avize de la diverse institutii;
  • Urmarirea contractelor/proiectelor deja realizate;
Cerințe:
  • Foarte bune cunoştinţe de operare PC (Windows, MS Office Word, Excell, Powerpoint)
  • Cunoaşterea limbii engleze la nivel intermediar
  • Excelente abilităţi de comunicare verbală şi scrisă
  • Foarte bune abilități de planificare și organizare
  • Proactivitate, inițiativă
  • Bună capacitate de organizare a timpului, a sarcinilor şi a problemelor
  • Eficienţă atât în munca individuală cât şi în echipă
  • Permis de conducere categoria B
Beneficii:
- salariu competitiv şi motivant
- telefon serviciu
- asigurare privata
- bonusuri de performanta
- decontare transport
- zi de co suplimentara pentru ziua de nastere

Descrierea companiei

Publicat 6 Nov. 2024 Reactualizat 20 Nov. 2024 Expiră 6 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.