-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Responsabil administrare sediu Companie Oradea

SELINA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Esti organizat, responsabil si iti place sa coordonezi echipe? Atunci pozitia de responsabil administrare sediu ar putea fi potrivita pentru tine!
Ca responsabil administrare sediu vei fi responsabil de coordonarea si supravegherea activitatilor administrative din cadrul companiei noastre. Vei lucra indeaproape cu echipa ta pentru a asigura buna functionare a tuturor proceselor administrative si pentru a mentine un mediu de lucru eficient si organizat
Pentru a reusi in acest rol, este important sa ai abilitati excelente de comunicare si coordonare, sa fii atent la detalii si sa poti rezolva problemele cu rapiditate si eficienta.
Experienta anterioara in domeniul administrativ sunt apreciate.
Daca esti o persoana organizata, proactiva si iti place sa lucrezi intr-un mediu dinamic, te invitam sa aplici pentru pozitia de Responsabil administrare sediu Companie si sa faci parte din echipa noastra!

Descrierea jobului

Principalele responsabilitati ale unui responsabil administrare sediu includ:

Asigura organizarea şi funcţionarea din punct de vedere administrativ si operational ︃​︁︄︂​︂︁︂​︁︅︃a cladirii de birouri si bunurilor Companiei
Supervizeaza orice fel de lucrari de intretinere efectuate in cadrul Companiei atat in spatiile de birouri cat si in zona anexelor din sediu
Asigura buna functionare a instalatiilor si utilitatilor cladirii ( apa, canalizare, incalzire, mobilier)
Responsabil cu plata si intocmirea situatiilor referitor la cheltuielile lunare a spatiilor
Responsabil cu respectarea procedurii interne privind Departamentului de Paza
Asigura si mentine relatia cu autoritatea competenta privind asigurarea legalitatii sistemelor de paza, oferirea de informatii referitoare la paza si ordinea din cadrul organizatiei;
Asigura implementarea, functionarea si mentenanta bunurilor Companiei atat de la sediul societatii, precum si la spatiile din santiere;
Verifica îndeplinirea sarcinilor de către oamenii din subordine;
Să asigure pentru personalul de serviciu, curatenie toate materialele şi produsele necesare desfăşurării activităţii acestora în condiţii bune;
Să fie cinstit, loial şi disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată şi corectă faţă de toate persoanele cu care vine în contact;
Să respecte cu stricteţe regulile de protecţie a muncii şi P.S.I.
Să-şi însuşească şi să respecte normele şi instrucţiunile de protecţie a muncii şi măsurile de aplicare a acestora;
Să coopereze cu persoanele cu atribuţii specifice în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricărei sarcini sau cerinţe impuse de autoritatea competentă pentru prevenirea accidentelor şi bolilor profesionale;
Planifica, conduce si coordoneaza serviciile administrative ale organizatiei
Asigura gestionarea bunurilor si materialelor organizatiei,
Conduce si coordoneaza departamentul de arhiva a Companiei
Conduce si coordoneaza departamentul de curatenie
Asigura partea de protocol.
Publicat 12 Nov. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 12 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.