People & Organization Data Analyst (HR Data Analyst)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Do you also have some financial background and experience with budgeting?
Then come and empower our HR strategies with your data expertise! We are a generic pharma company bringing together 5000 people across 35 countries to provide Health and Well-being to all generation If you are ready to transform people data into powerful business insights and make an impact, then read on as we are looking for a HR Data Analyst to join us.
To thrive in this role you will need:
- Minimum of 3 years of experience in People Analyst or HR reporting, as well as financial reporting from an international company;
- Thorough knowledge of HR processes, as well as budgeting and planning;
- Very advanced knowledge of Microsoft Excel and Power Query, as well as Power BI;
- Working knowledge of HRIS, such as Workday, Success Factors, or similar;
- Have strong analytical skills;
- Proficiency level of English;
- Bachelor’s degree in a relevant field.
You also need to be able to:
- Challenge status quo and think out of box to bring innovative ways to resolve problem;
- Have strong presentation & communication skills;
- To work independently without clear guidance, and collaborate effectively with other teams;
- To work under pressure and strict deadlines and prioritize.
Descrierea jobului
- Do regular reporting, analysis, and support with the design, development, and implementation of analytics ︁︈︂︂︂︁︆︄︁︇︆tools and solutions to enable data-based decision making;
- Collect, track, plan budget, analyse and forecast People Analytics and HR controlling personal data (e.g. headcount, FTEs, personal costs, workforce planning, turnover, vacation balances, etc.);
- Analyse trends and provide valuable insights, as well as coordinate inputs from various stakeholders to ensure comprehensive data analysis;
- Design and maintain dashboards in Power BI to provide clear and actionable insights;
- Support the process of planning, budgeting, and controlling personal data;
- Conduct financial analytics to support HR and business decisions.
We offer:
- Interesting and challenging role with high visibility;
- Possibility to shape the function;
- Competitive salary and annual performance bonus;
- Attractive benefits package;
- Above the standard time-off offering;
- Hybrid program;
- You can expect pleasant, modern work environment, flexible working hours and home office days;
- Continuous learning and development for you is available.
Our Recruitment Process:
Only applications received in our applicants tracking system will be considered further. Please refrain from sending your CV via email.
Your resume will be reviewed by our Recruitment experts and successful candidates will be contacted for an initial screening interview during which more details about the next steps of the recruitment process will be shared.
Be a part of the winning culture!
At Zentiva, we are a team of nearly 5.000 unique talents that are bonded together by our common mission. We believe our diversity is a source of great energy and strength, and everyone should feel welcome, be able to be their true selves, and contribute to the best of their ability.
We welcome applications from all qualified candidates, regardless of their cultural or ethical background, different life experiences or abilities, whatever religious or philosophical beliefs they have, or whomever they choose to love.
Descrierea companiei
Zentiva România este parte a Grupului Zentiva, unul dintre cei mai importanți producători de medicamente generice din Europa. Grupul deține unități de producție la București și la Praga. Fabrica din România funcționează neîntrerupt din 1962, de la fondarea sa. În prezent, Zentiva România este cel mai mare producător de medicamente generice cu prescripție de pe plan local, în volume vândute. (conform IQVIA dec.2019).
Alături de echipa dedicată de peste 5 000 de persoane și rețeaua de fabrici – inclusiv fabricile emblematice din Praga și București – ne străduim să fim campionii medicamentelor generice din Europa, pentru a sprijini mai bine nevoile zilnice de asistență medicală ale oamenilor. Credem că sănătatea trebuie să fie un drept și nu un privilegiu. Mai mult ca oricând, oamenii au nevoie de acces mai ușor la medicamente de înaltă calitate și la asistență medicală. Pentru a îndeplini această misiune , Zentiva România continuă să angajeze.
Avem nevoie de cei mai buni oameni, pasionați si talentați. Suntem o companie cu o cultură centrată pe oameni, un mediu de lucru în care membrii echipei se simt împliniți, respectați, apreciați și mândri de istoria companiei și de evoluția sa. Oferim un mediu de lucru dinamic, cu oportunități de dezvoltare profesională și o atmosferă de lucru care încurajează activ inovația și proactivitatea. Susținem dezvoltarea profesională a colegilor în cadrul organizației – pozițiile disponibile sunt mai întâi ofertate intern, susținem evoluția pe orizontală și pe verticală, în alte departamente și le punem la dispoziție membrilor echipei programe de training, dezvoltare și perfecționare.
Iti doresti sa faci parte dintr-o companie internationala cu traditie si sa activezi intr-un mediu dinamic care iti ofera posibilitati reale de dezvoltare?
Hai in echipa Zentiva!
Pentru noi, oamenii sunt adevarata sursa de prosperitate a companiei si impreuna cu ei ajutam la imbunatatirea calitatii vietii.
www.zentiva.ro