Operator Call Center
CONFIDENTIAL - 1 pozițieCandidatul Ideal
- Diplomă de bacalaureat sau echivalentă. Studiile superioare reprezintă avantaj;
- Experiență anterioară în call center, în domeniul serviciu clienți sau în domeniul jocurilor de noroc reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie;
- Capacitatea de a identifica și rezolva problemele eficient și profesionist;
- Experienta minima in lucrul cu un software de call center și sistemele de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM);
- Atitudine pozitivă și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic;.
- Cunostinte de limba engleza cel putin la nivel mediu (conversational si scris).
Descrierea jobului
- Contactați clienții prin telefon pentru a le oferi informații despre produsele sau serviciile companiei, pentru verifica satisfacția acestora sau ︃︁︄︇︄︈︁︀︅pentru a promova oferte speciale.
- Identificați și soluționați problemele clienților, asigurându-vă că problemele sunt rezolvate într-un mod eficient și satisfăcător.
- Mențineți un standard înalt de satisfacție a clienților prin oferirea unui serviciu prietenos și profesionist.
- Actualizați și introduceți datele clienților în sistemele de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM).
- Înregistrați și urmăriți cerințele clienților, oferind feedback echipei interne pentru îmbunătățirea serviciilor sau produselor.
- Urmați procedurile interne și politicile companiei pentru a asigura eficiență și conformitate în activitatea zilnica.
Publicat
5 Nov. 2024
Reactualizat
19 Nov. 2024
Expiră
5 Dec. 2024
CONFIDENTIAL
Companie verificată
Compania este înregistrată oficial pe website-urile autorităților și ministerelor naționale,
iar informațiile declarate de aceasta în momentul creării contului
corespund cu cele din sursele oficiale.
Joburi similare