Operator Call Center @ EdenBoutique
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Calitati pe care le apreciem in echipa EdenBoutique:
Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii;
Orientare spre o experienta pozitiva oferita clientului;
Spirit organizatoric si de lucru in echipa;
Cunoscator al pachetului Office (Word, Excel, Outlook);
Respectarea procedurilor de lucru EdenBoutique
Descrierea jobului
La EDENBOUTIQUE te vei ocupa de:
- Consilierea clienților în alegerea produselor potrivite;
- Plasarea și gestionarea comenzilor actuale (confirmari comenzi online);
- ︃︁︅︁︄︁︁︅︅Oferirea de suport in mesageria EdenBoutique (mail, live chat si facebook);
- Activitati de outbound si comunicarea campaniilor promotionale catre acestia.
Ce oferim?
- Salariu Fix
- Tichete de masă
- Asigurare medicala privata
- Discount-uri la orice produs comercializat
- Decontarea unui transport (metrou sau RATB).
Activitatea se va desfasura de la sediul nostru (zona AFI MALL Cotroceni).
Hai si tu in echipa noastra!
Descrierea companiei
Cu două showroom-uri situate în București și Cluj, EdenBoutique.ro oferă o experiență autentică de cumpărături, atât online, cât și offline si suntem dedicați să oferim o selecție impresionantă de bijuterii de înaltă calitate.
La EdenBoutique.ro, clientul este întotdeauna pe primul loc. Ne concentrăm pe a asigura satisfacția deplină a clienților noștri, oferind garanții solide de 2 ani pentru fiecare bijuterie achiziționată. Astfel, clienții noștri pot cumpăra cu încredere, știind că produsele noastre sunt susținute de o promisiune de calitate și durabilitate.
Recunoașterea și încrederea clienților noștri se reflectă în peste 100.000 de recenzii de 5 stele primite. Feedback-ul pozitiv este o dovadă a angajamentului nostru constant de a oferi produse superioare și servicii impecabile.