Junior Customer Service Specialist
HAVI Logistics SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
· experienta in customer service reprezinta un avantaj
· cunostinte privind piata logistica reprezinta un avantaj;
· abilitatea de a rezolva orice situatie conflictuala /reclamatie care poate aparea / pe care o poate avea clientul
Descrierea jobului
- Tine legatura cu clientul telefonic, pe mail sau fata in fata;
- Raspunde cu promptitudine problemelor clientului;
- Primeste si inregistreaza ︃︁︄︅︅︇︅corect in sistemul informatic al companiei comenzile clientilor (restaurante, statii);
- Verifica si proceseaza comenzile primite din partea clientului;
- Verifica livrarea produselor si rezolva problemele aparute;
- Controleaza si rezolva problemele de calitate;
- Actualizeaza periodic formularul de comanda;
- Tine in permanenta legatura cu clientul (punctele de livrare);
- Gestioneaza documentele specifice activitatii (documente de intrare-iesire, rapoarte, facturi, notificari);
- Intocmeste facturile pentru serviciile furnizate clientului;
- Pastreaza inregistrarile privind interactiunile si comenzile primite din partea clientului;
- Inregistreaza detalii privind problemele, comentariile si reclamatiile aparute;
- Comunica si colaboreaza cu toate departamentele interne din cadrul companiei;
- Intocmeste rapoarte lunare (Key Figures, analize etc.)
Descrierea companiei
HAVI Logistics SRL
Publicat
14 Nov. 2024
Reactualizat
25 Nov. 2024
Expiră
14 Dec. 2024
Joburi similare
- 21 Nov. 2024
CUSTOMER SERVICE KEY CUSTOMER SUPPORT ASSISTANT
S.C. INTERBRANDS ORBICO S.R.L.
București3800 RON net / lună -
-