CUSTOMER SERVICE KEY CUSTOMER SUPPORT ASSISTANT
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii medii (cu diplomă de Bacalaureat ) / superioare;
- Cunoștințe bune de operare PC: Word, Excel;
- Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Adaptabil la schimbare;
- Orientare spre rezultat.
Descrierea jobului
Asigura buna functionare a fluxului de transmitere a comenzilor prin intermediul sistemului propriu de operare al facturilor.
︁︈︂︁︆︅︃︇Responsabilitati principale:
- Prelucreaza rapoartele de facturi neincasate transmise de echipa de plati si identifica facturile ce au depasit data scadenta;
- Contacteaza clientul in vederea identificarii motivelor care au dus la blocarea/depasirea termenului de plata al facturilor;
- Asigura suport pentru emiterea documentelor de corectii necesare deblocarii la plata a facturilor;
- Transmite periodic rapoarte privind situatia neincasatelor pentru clientii gestionati;
- Monitorizeaza fluxul de informatii catre client (transmiterea facturilor prin sistemul de operare propriu);
- Monitorizeaza litigiile aparute in urma receptiilor si asigura rezolvarea acestora;
Descrierea companiei
Interbrands Orbico este cel mai mare distribuitor de produse FMCG și Beauty din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor din Europa, cu o prezență activă în 24 de țări. Avem peste 200 de branduri în portofoliul nostru și peste 30 000 de clienți în România.
Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
În România suntem o echipă de peste 2200 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm constant colegi motivați, atenți la nevoile clienților și dornici să învețe din tainele vânzărilor, așadar, vă așteptăm în echipa noastră!
De ce să lucrezi pentru noi?
- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
- Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
- Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
- Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
- Avem o cultură diversă unde fiecare dintre noi își găsește locul.