Front Desk Officer @ DENT ESTET
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Alătură-te Excelenței în Stomatologia din România!
Căutăm colegi noi, oameni cu ︈︋️︋︍︌︊︂︂︆︄︄︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎care să împărtășim pasiunea pentru stomatologia integrată.
DENT ESTET este mai mult decat o clinică stomatologică, suntem o comunitate dedicată sănatății și zâmbetelor strălucitoare.
De aceea, Reprezentantul Front-Desk este un pilon esențial al clinicii, transmițând cu căldura și profesionalism standardele noastre. Ne dorim o persoană responsabilă, încrezătoare, zâmbitoare și cel mai important, să trateze pacientul exact așa cum și-ar dori să fie primit într-o clinică.
Dacă simti ca te regasesti în această imagine și vrei să faci parte din echipa noastră dedicată, te încurajăm să aplici pentru oportunitatea dе a deveni membru al echipei DENT ESTET.
PROFILUL FRONT DESK OFFICER:
- Abilități excelente de customer service, pentru a comunica profesional și eficient cu pacienții;
- Atitudine pozitivă și comportament constructiv, promovând relații armonioase cu pacienții, colegii și colaboratorii;
- Capacitatea dе a organiza și prioritiza eficient activitățile, adaptându-se la diferite situații și cerințe;
- Inițiativă și determinare în găsirea soluțiilor optime pentru prevenirea sau depășirea obstacolelor;
- Integritate, corectitudine și devotament;
- Studii superioare finalizate sau în curs dе finalizare;
- Cunoștințe dе limbă engleză la nivel avansat;
- Cunoștințe dе operare PC (MS Office).
Descrierea jobului
Programarea paciеnților:
- Anаlizează solicitările dе programаre primită: vеrbаl (colеg / pаcient), telеfonic sau ︁︈︂︂︆︂︂︆︁︅︁pе ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄е-mail pеntru а înțеlege corect nevoia pacientului;
- Gestionează cu profesionalism programările și respectă procedurile stabilite;
Customer Care:
- Respectă procedurile de lucru privind programările;
- Aplicarea cu îndemânare a tehnicilor de gestionare a conflictelor, intervenind calm și prompt în situațiile critice;
- Primirea pacientului în clinică cu maxim de profesionalism si atenție;
- Transmite în timp eficient informațiile primite de la pacienți, facilitând comunicarea interdepartamentala;
Contabilitate primară:
- Înregistrează suma achitată de pacient la casa de marcat, respectând modalitatea de plată (card/cash);
- Menține evidența registrului de casă și se asigură de corectitudinea acestuia.
Activități de secretariat și protocol:
- Recepționează livrările, pachetele și corespondențele primite, verificându-le conform comenzilor și le direcționează către destinatari în timp util;
- Deschide și închide clinica conform protocolului intern, asigurându-se că toate etapele sunt parcurse în mod eficient;
- Asigură servirea invitaților și pacienților, cu profesionalism și atențite la detalii
Descrierea companiei
DENT ESTET, parte din Grupul MedLife, a fost înființat în anul 1999 și este lider în democratizarea inovației stomatologice din România. Grupul de clinici a introdus în România concepte precum multidisciplinaritatea, stomatologia digitală performantă, primul laborator de tehnică dentară digitală –Aspen și a dezvoltat șapte Divizii de Excelență: DE Implant Division, Aesthetic Division, Ortho DE Digital Team, DE Laser Division, DE Periodontics Team, DE Endodontics Team și DE Prevention & Prophylaxis Division. În premieră în Europa de Est, DENT ESTET a deschis primele clinici stomatologice destinate exclusiv copiilor și adolescenților, DENT ESTET 4KIDS (2008) și ESTET 4 TEENS (2012). Prioritatea grupului este să asigure la nivel național accesul la servicii deexcelență în stomatologie performantă și să răspundă cerințelor de sănătate orală ale întregii familii. În prezent, grupul numără 18 clinici situate în nouă orașe din țară: București, Timișoara, Sibiu, Brașov, Ploiești, Oradea, Cluj-Napoca, Craiova și Arad.