-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Expert achizitii publice

TEHNOPLUS MEDICAL SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare
  • Experienta de lucru minim 3 ani in domeniul achizitiilor publice si in elaborarea documentatiilor de atribuire
  • Cunostinte foarte bune privind legislatia si normele de aplicare in vigoare referitoare la achizitiile publice
  • Cunostinte de utilizare a Sistemului Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
  • Limba engleza – nevel mediu/avansat
  • Cunostinte avansate in utilizarea MS Office (Word, Excel, Powerpoint), navigare Internet
  • Persoana organizata si foarte atenta la detalii, capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse

Descrierea jobului

  • Identificarea din catalogul electronic www.e-licitatie.ro, cât și din alte de surse de interes, a procedurilor de achiziții publice precum: ︃​︁︃︃​︁︁︇​︁︁︃licitații deschise, proceduri simplificate, anunțuri de publicitate, anunțuri de consultare piață etc.
  • Consultanta in elaborarea de documentatii de atribuire (fise de date si caiete de sarcini)
  • Verificarea conditiilor de eligibilitate;
  • Participarea la procedurile de achizitii publice pentru atribuirea de contracte de furnizare de echipamente si consumabile medicale;
  • Pregatirea de documentatii pentru a participa la proceduri de achizitii publice in calitate de subcontractant, asociat sau tert sustinator,in functie de proiect;
  • Pregatirea dosarelor de licitatii (elaborarea documentelor de calificare etc.);
  • Cunostinte de intocmire si incarcare formular DUAE;
  • Intocmirea documentelor justificative DUAE;
  • Asigura suport la intocmirea documentatiei din punct de vedere tehnic
  • Elaborarea si transmiterea solicitarilor de clarificarilor in cadrul procedurilor de achizitii publice (solicitari de clarificari referitoarela documentatia de atribuire);
  • Gestionarea procedurilor de achizitii aflate in derulare (elaborarea de raspunsuri la solicitarile de clarificari primite de la comisiile de evaluare, elaborarea de contestatii, documente privind prelungirea valabilitatii ofertelor si a garantiilor de participare etc.);
  • Oferta suport la procedura de achizitie publica pana la momentul adjudecarii acesteia;
  • Gestionarea pozitiilor si achizitiilor directe din cadrul catalogului electronic

Beneficii:
  • Mediu de lucru dinamic si profesionist;
  • Salariu motivant;
  • Telefon de serviciu;
  • Asigurare medicală privata.
Publicat 2 Oct. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 1 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.