Specialist achiziții publice - Brasov
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Absolvent de studii superioare (drept, construcții reprezinta un avantaj);
- Abilități de a interpreta date tehnice, rapoarte tehnice;
- Capacitate foarte bună de comunicare sâși relaționare;
- Spirit de echipă, flexibilitate, abilitatea de a lua decizii, responsabilitate;
- Abilități de planificare și organizare, gândire analitică și critică.
- Cunoștințe MS Office (Word, Excel), AutoCad;
- Limba engleză - minim nivel mediu, limba germană constituie avantaj.
Descrierea jobului
- Participă la selecția proiectelor și analizează documentația aferentă (caiete de sarcini, fișe date, cerințe specifice ale beneficiarului) în vederea ︃︁︄︄︈︆︃︈întocmirii propunerii financiare;
- Citirea și înțelegerea documentației tehnice și a desenelor specifice domeniilor construcțiilor de drumuri/edilitare/civile;
- Verifică corelația specificațiilor tehnice ale proiectului cu listele de cantități, planșe, extrase materiale, etc.;
- Verificarea și determinarea categoriile de lucrări și materialele din documentațiile tehnice sau desene;
- Întocmește devize, elaborează calcule, pregătește diversele documentații solicitate prin cerințele licitației (Metodologie de execuție, Grafic Gantt, resurse - eșalonare, organigramă, etc.);
- Participă la întocmirea ofertelor și a documentației tehnice pentru licitații precum și la furnizarea solicitărilor de informații suplimentare/clarificări;
- Transmiterea solicitărilor de cerere - ofertă asociate cu categoriile de lucrări eventualilor subcontractanți;
- Transmiterea solicitărilor de cerere - ofertă asociate materialelor necesare în cadrul proiectelor în lucru;
- Elaborarea solicitărilor de clarificare aferente proiectelor în studiu/ofertare;
- Raportare internă și participarea la ședințe de coordonare interne și externe;
- Elaborează oferta financiară în maniera solicitată prin documentația de atribuire, atât din punct de vedere al conținutului cât și al formei de prezentare;
- Elaborează răspunsurile la solicitările de clarificări, primite în etapa de evaluare a ofertelor de licitație, cu privire la oferta financiară.
Descrierea companiei
STRABAG
Progresul începe cu noi.
Aproape 83.000 de oameni lucrează în STRABAG, în peste 12.000 de santiere din întreaga lume, pentru progres. Proiectele noastre sunt unice și cu o individualitate puternică, la fel ca fiecare dintre noi. De la construcții și inginerie structurală, construcții de drumuri și inginerie civilă, construcții de poduri și săpături de tuneluri, dezvoltare de proiecte, producție de materiale de construcții sau managementul clădirilor - gândim în perspectivă și ne propunem să devenim cel mai inovator și durabil grup de tehnologie în construcții din Europa. Oportunități egale de șanse, diversitatea și incluziunea sunt părți integrale a ceea ce suntem și este modul nostru de operare. Lucrăm împreună ca parteneri pentru a finaliza proiecte cu succes și pentru a crește odată cu noile provocări. Împreună realizăm lucruri mari.
Construiește-ți viitorul alături de noi!
Aplică acum pentru a deveni parte din echipa noastră.
-
- 21 Nov. 2024
Specialist Achiziții Publice - Responsabil Categorie Regională (232891)
Delgaz Grid S.A.
Targu-Mures -