Customer Care Specialist
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Avem nevoie de tine ca și Customer Care Specialist în echipa Winner.
Stai liniștit(ă), nu îți cerem experiență, ci vrem să te ajutăm să o câștigi!
Descrierea jobului
- Să ai bune abilități de comunicare;
- Persoana orientată către client
- ︃︁︂︉︆︉︁︃︄Cunoștințe de bază în pachetul MS Office.
- Abilități de lucru în echipă;
- Foarte bune cunoștințe de limba romana (scris, citit, vorbit);
- Disponibilitatea de a lucra în ture și weekend-uri;
- Minim studii medii absolvite;
- Daca ai experiență în relația cu clienții reprezintă un avantaj.
Descrierea jobului:
- Recepționezi întrebările, recomandările și reclamațiile clienților existenti sau a potențialilor clienți;
- Preiei notificarile primite din sistem și oferi suport clienților în funcție de situația semnalată;
- Identifici periodic nevoile și așteptările clienților prin contactare telefonica, email sau live chat.
- Rezolvi situațiile în conformitate cu procedurile interne.
Beneficiile noastre:
- Pregătire specializată constantă
- Bonuri de masă
- Oportunități de creștere și dezvoltare
- Dezvoltarea într-o echipă și o companie de succes
Descrierea companiei
Winner is a gambling company that provides customers with a wide range of products and services, including:
Live or prematch sports betting Casino Live Casino Number betting
In 2019, we took a strategic leap into the online world, with a clear mission in mind: to provide unparalleled services and the most competitive betting odds. We intend to continuously evolve and offer our customers the top experience.
Join us at WINNER as we continue to redefine the game, setting new standards, and creating a winning experience for every enthusiast!