Customer Care Representative
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ce ar trebui să ai?
- Să ai energie și aptitudini bune pentru o comunicare clară și coerentă prin telefon;
- Să ai experiență anterioară în relaționarea cu clienții prin intermediul telefonului (ar fi un avantaj);
- Să ai abilitatea de a centraliza și gestiona informațiile;
- Să ai cunoștințe foarte bune de utilizare a calculatorului;
- Să ai atenție la detalii și capacitatea de a te adapta ușor la situațiile apărute;
- Să ai predilecție pentru lucrul în echipă și să fii o persoană responsabilă.
Descrierea jobului
Ce ar trebui să faci?
- Să preiei solicitările clienților în care apar neconformități – prin e-mail si telefonic;
- Să ︃︁︄︅︇︅︂︃︈păstrezi o atitudine profesională orientată către soluționarea problemelor clientului;
- Să identifici corect nevoile clienților și să furnizezi informații complete legate de comenzi / statusul coletelor / serviciile oferite;
- Să transmiți oferte personalizate și să oferi consultanță clienților;
- Să redirecționezi solicitările către departamentele specializate;
- Să centralizezi și să organizezi informațiile interdepartamentale.
Cu ce vine jobul la pachet?
- Un pachet salarial motivant & beneficii flexibile;
- Traininguri de specialitate & acces gratiuit in platforme de learning;
- Abonament pentru servicii medicale;
- Posibilitati de dezvoltare si promovare in cadrul unei echipe tinere si dinamice;
- Mediu de lucru placut intr-o companie în continua expansiune;
Descrierea companiei
Ce facem noi? Oferim servicii de curierat de calitate și construim cea mai mare rețea de lockere la nivel național. În prezent, expedierile Sameday sunt procesate în cele două Hub-uri logistice de lângă Chitila și Sibiu.
Am intrat pe piața de curierat în 2007, iar acum suntem unul dintre principalii jucători din piața românească. Investind masiv în tehnologie, am devenit una dintre companiile de încredere cu cea mai accelerată creștere. Fiecare experiență prin care trecem este un prilej pentru a învăța cum să devenim mai buni și, pentru că ne dorim să creștem alături de clienții noștri, am deschis drumul transparenței în curierat.
Viziunea și cultura noastră antreprenorială este legată de inovație, de dorința de evoluție și dezvoltare. De aceea asigurăm echipei noastre tinere și determinate un mediu de lucru plăcut și dinamic, precum și tot sprijinul de care are nevoie pentru ca fiecare dintre noi – și toți împreună – să creștem frumos, să fim mai buni în fiecare zi.
Dacă valorile și misiunea Sameday sunt apropiate de ale tale și ai încredere că poți pune umărul la realizarea lor, te așteptam în echipa noastră.
-
- 21 Nov. 2024
Customer Service Representative-Hungarian & English-Remote
Teleperformance Romania
Remote (de acasă) -