Customer Care (2 ani) - Oala cu Bunătăți
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Empatie și capacitate de ascultare activă.
Promptitudine și claritate în comunicare.
Abilitatea de a găsi soluții și de a evita mesajele negative.
Dacă ești pregătit(ă) să contribui la crearea unei experiențe excelente pentru clienți și să faci parte din echipa noastră, aplică acum!
Descrierea jobului
Responsabilități:
Gestionarea rapidă și clară a solicitărilor prin telefon, email și chat.
Monitorizarea comenzilor și coordonarea cu echipa de livrare.
Preluarea feedback-ului, inclusiv gestionarea recenziilor și sugestiilor pentru îmbunătățire.
Rezolvarea proactivă a problemelor și comunicarea soluțiilor într-un mod prietenos și constructiv.
Beneficii:
Tichete de masa;
Activitate hibrid;
Descrierea companiei
Oala Cu Bunatati – cea mai mare comunitate a iubitorilor de mancare gatita ca acasa
De 11 ani, gatim si livram bunatati la oala pentru mii de clienti care au devenit parte din cea mai mare comunitate a iubitorilor de mancare gatita ca acasa. Am fost primii care au inceput sa scrie aceasta poveste si am devenit cel mai mare sustinator al meselor in familie: ii aducem pe toti impreuna si le oferim timp pentru ceea ce conteaza.
De-a lungul timpului, increderea clientilor nostri ne-a ghidat sa ne dedicam intru totul: gatim cu aceeasi grija cu care ei isi aleg bunatatile si le aducem acasa mereu in siguranta, cu propria noastra echipa de livrare.