-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Customer Acquisition and Retention Specialist

RIVOG TG S.R.L.
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Fluență în română, cu abilități excelente de comunicare verbală și scrisă;
  • Nivel mediu spre avansat de cunostinte de limba engleză, atât verbal cât și scris;
  • Experiență în vânzări sau servicii pentru clienți outbound, de preferat în industria jocurilor de noroc;
  • Abilități excelente interpersonale și o mentalitate orientată către client;
  • Abilități de rezolvare a problemelor și de ascultare activă;
  • Capacitatea de a lucra independent și ca parte a unei echipe într-un mediu dinamic;
  • Atitudine pozitivă, având capacitatea de a lucra sub presiune;
  • Flexibil și cu o capacitate demonstrată de a se adapta și evolua într-un mediu de lucru dinamic.

Descrierea jobului

  • Efectuarea apelurilor outbound către clienții existenți și potențiali, oferind informații și promovând produsele și serviciile noastre;
  • Lucrarea pe proiecte, ︁︈​︂︂︇​︂︁​︂︃︇realizând diferite sarcini și activități outbound, utilizând în principal telefonul și alte mijloace de telecomunicații;
  • Asistarea clienților cu informații legate de cont, inclusiv înregistrarea contului, depozite, retrageri, bonusuri și alte solicitări;
  • Oferirea de informații despre jocuri noi, promoții și oferte speciale clienților potențiali și existenți;
  • Construirea și menținerea unor relații puternice și pozitive cu jucătorii, pentru a îmbunătăți loialitatea și retenția clienților;
  • Revenirea catre clienti pentru a obține feedback și pentru a soluționa orice probleme sau preocupări existente;
  • Respectarea sistemelor de urmărire și notare existente, pentru a asigura înregistrări precise ale interacțiunilor cu clienții;
  • Colaborarea cu ceilalți membri ai echipei și celelalte departamente, pentru a asigura o experiență fără probleme pentru clienți;
  • Menținerea la curent cu tendințele din industrie, activitățile concurenților și cerințele de reglementare legate de jocurile de noroc online din România;
  • Respectarea unui nivel înalt de performanță și livrare a serviciilor, prin atingerea KPI-urilor stabilite;
  • Identificarea și raportarea defecțiunilor și întreruperilor de servicii către departamentele tehnice corespunzătoare;
  • Respectarea și urmarea regulilor și ghidurilor.

Ce oferim:
  • Asigurare medicală privată;
  • Tichete de masă;
  • Bonus de Paste;
  • Bonus de Craciun;
  • 23 de zile de vacantă;
  • 1 zi liberă platită de TotoGaming de ziua ta;
  • 1 zi liberă platită de TotoGaming pentru analizele medicale anuale;
  • Program de bonusare pentru referinte;
  • Instruire profesionala platită de companie;
  • Beneficii aniversare;
  • Evenimente speciale la birou.

Descrierea companiei

TotoGaming este mai mult decât o companie din industria de iGaming. Suntem o comunitate de campioni, unită printr-o viziune comună a excelenței și pasiunii pentru activitatea pe care o desfășurăm. Motto-ul nostru, Destinația Campionilor, nu este doar un slogan, e un mod de viață impregnat în tot ceea ce facem.

Cultura organizațională a companiei își are rădăcinile în Starea de Spirit a Campionilor - un set de valori care ne ghidează fiecare interacțiune și decizie: Politețe și Modestie, Comunicare și Colaborare, Efort și Perseverență, pentru a numi doar câteva.

TotoGaming și-a luat angajamentul să aducă bucurie și entuziasm jucătorilor săi. Echipa din România colaborează îndeaproape cu colegi din întreaga lume, făcând schimburi de cele mai bune practici și impulsionând inovația la nivelul departamentelor.
Publicat 3 Dec. 2024 Reactualizat 4 Dec. 2024 Expiră 2 Ian. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.