Call Center Sales Manager/ Telesales Manager - top company
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Sales Manager
Profilul Ideal
Experienta in vanzari tip call center, BPO, telesales, prestari servicii (activitatea de vanzari se desfasoara din birou) - cu rezultate si istoric anterior remarcabil;
Excelente abilitati de leadership;
Bune abilitati de comunicare, profil analitic, organizat;
Pasiune pentru vanzari, determinare;
MS Office si experienta cu ERP;
Descrierea jobului
Realizeaza clasificarea clientilor companiei pentru a obtine bazele targetate necesare contactarii acestora. Analizeaza clientii din perspectiva volumului ︃︁︃︈︆︉︂︈de vanzari realizat si a portofoliului de produse achizitionate.
Stabileste si implementeaza metodologia de contactare a clientilor – livrabile, prezentarea memorizata la telefon, lista de clienti necesara fiecarei campanii.
Stabileste si implementeaza metodologia de ofertare – produse, oferta, mecanism de ofertare, ghid de aflare a nevoilor clientilor
Elaboreaza si implementeaza metodologia necesara procesului de vanzare astfel incat echipa de vanzari sa cunoasca: metodologia de segmentare a clientilor, mecanismul de contactare, metodologia de ofertare, argumentare si manevrare a obiectiilor clientilor, metodologia de loializare si consolidare a relatiei cu clientii.
Isi insuseste si asuma obiectivele cantitative si calitative ale postului.
Disemineaza obiectivele strategice si operationale catre membri echipei astfel incat acestia sa inteleaga si sa isi asume eforturile necesare realizarii lor si sa cunoasca mecanismele care au stat la baza definirii lor.
Coordoneaza echipa din subordine; realizeaza evaluari periodice ale competentelor tehnice ale membrilor echipei, identifica si defineste competentele, abilitatile si expertizele necesare pe post, organizeaza sesiuni interne de transfer de cunostinte tehnice, realizeaza evaluarea performantei echipei din subordine si se implica in recrutarea si formarea echipei;
Asigura respectarea bugetului de venituri si cheltuieli.
Colaboreaza si lucreaza impreuna cu departamentul de marketing la analiza de piata si a produselor companiei astfel incat sa se obtina: analiza de piata privitoare la activiatea concurentei, analiza de portofoliu si restructurarea produselor companiei, strategii si actiuni de crestere a vanzarilor, stategii de loializare, strategii de crestere si consolidare a imaginii produselor companiei.
Ce se ofera?
Nivel salarial foarte motivant;
Bonusuri de vanzari;
Masina de companie;
Beneficii si sansa unei cariere pe termen lung intr-o companie aflata in continua expansiune;
Descrierea companiei
People Hunters is a unique recruitment, executive search, consultancy and outplacement company offering ultimate staffing and people management solutions to international and multinational companies. We provide strategical and practical high quality human resources and management consultancy services across a large range of industries all over the world.
We think in terms of solutions and bring the wind of change in your business, career and life. Some might see you as a simple employee or just a number in the usual human resources reports. We see people in their complexity.
If you hate your job or your boss, you want a promotion, a new job, different and challenging tasks, a better salary, an improved life…then we know that it`s the time for a positive change in your career and in your life.
And we`re so fast! We hunt talents for lunch!
Interested in a new career opportunity? Send us your CV!
www.peoplehunters.net