Coordonator Call Center
Presto Pizza
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Persoană comunicativă, energică;
- Experiență de minim 2 ani în coordonarea unei echipe de call center sau într-un rol similar;
- Abilități excelente de organizare, comunicare;
- Abilitati de exprimare orala: clara, cursiva, corecta, diplomata
- Orientare spre performanta excelenta;
- Capacitate dе integrare, adaptare și desfășurare a activității în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
- Limba engleza nivel mediu
- Cunoștințe dе bază operare PC, navigare internet;
- Cunoștințe dе bază pachet Office: Word, Excel, Outlook.
Descrierea jobului
- Coordonarea și supervizarea activitatii echipei call center;
- Instruirea echipei privind regulamentul intern și proceduri de lucru ;
- Preluarea apelurilor ︃︁︃︇︁︇︈︁︂︂telefonice
- Ofera suport si informatii corecte legate de produsele si serviciile companiei.
- Preluarea comenzilor si introducerea lor in sistemul de vanzare;
- Preluarea reclamatiilor si solutionarea lor;
- Solutioneaza solicitarile ︈clientilor conform proceselor si procedurilor interne definite;
- Comunica intern cu celelalte departamente ale companiei pentru a solutiona cu succes cererile clientilor.
Oferta noastră:
- Oferim un pachet salarial atractiv;
- Tichete de masa;
- Bonus de performanta acordat in functie de realizari:
- Vei beneficia de un pret special la achizitionarea produselor noastre;
- Vei avea ocazia si mediul perfect pentru a-ti dezvolta abilitatile personale si profesionale;
- Mediu de lucru tanar si competitiv, atmosfera prietenoasa, intr-o companie dinamica;
- Vei lucra cu un angajator serios, intr-o echipa cu un management atent la nevoile angajatului.
Descrierea companiei
PRESTO PIZZA, firma cu capital romanesc, este una dintre cele mai dinamice companii in piata de delivery.
Publicat
11 Nov. 2024
Reactualizat
25 Nov. 2024
Expiră
11 Dec. 2024
Joburi similare