Business Consultant
ATLAS CORPORATION SRL
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Daca esti in cautarea de noi provocari in domeniul vanzarilor si indeplinesti cerintele de mai jos
- Studii superioare finalizate
- Experienta in vanzari minim 2 ani
- Cunostinte solide operare PC
- Persoana serioasa, organizata, dinamica, atenta la detalii.
Te asteptam in echipa noastra de vanzari!
- Studii superioare finalizate
- Experienta in vanzari minim 2 ani
- Cunostinte solide operare PC
- Persoana serioasa, organizata, dinamica, atenta la detalii.
Te asteptam in echipa noastra de vanzari!
Descrierea jobului
Descriere job:
- Efectueaza activitatile de vanzare de solutii de tiparire si copiere, consumabile si piese de schimb, solutii software ︃︁︄︄︃︁︁︇si alte servicii si produse aflate in portofoliul de Atlas Corporation.
- Promoveaza si comercializeaza produsele si serviciile companiei.
- Cunoaste temeinic produsele promovate de catre companie (specificatii tehnice, cantitati, preturi, alte caracteristici).
- Dezvolta in permanenta baza de date de clienti noi si potentiali.
- Asigura deschiderea, gestionarea si finalizarea ciclurilor de vanzare.
- Negociaza contractele de vanzare, comunica termenii contractuali clientilor, se asigura de urmarirea recuperarii creantelor de la clienti.
- Pastreaza legatura cu clientul, in vederea satisfacerii nevoilor acestuia, se implica activ in rezolvarea problemelor aparute in relatia comerciala cu acesta
- Indeplineste planul de vizite si telefoane comunicat de catre directorul de vanzari al departamentului si actioneaza in scopul realizarii planului de vanzari.
- Cunoaste elemente ale pietei concurentiale, cum ar fi: distribuitori, produse, preturi, actiuni promotionale ale acestora.
- Respecta procedurile de lucru in vigoare privind incheierea de contracte cu clienti noi sau existenti, facturarea, livrarea si instalare echipamentelor vandute.
- Verifica daca comenzile date au fost facturate si trimise clientilor si daca instalarile programate sunt finalizate.
- Urmareste incasarea de la clienti a sumelor corespunzatoare pentru produsele vandute. In cazul in care, in mod repetat nu se poate stabili o cale de negociere cu clientul in ceea ce priveste platile datorate de catre acesta, are obligatia de a informa imediat departamentul financiar, departamentul juridic si directorul general pentru a stabili impreuna masurile viitoare.
- Pachet salarial negociabil, in functie de experienta si cunostinte;
- Tichete de masă – la valoarea max. de 40 RON/zi lucrata (800 RON/luna);
- Laptop, Telefon de serviciu;
- Masina de serviciu
- Abonament medical OPTIMUM
- Acces la programe de training si dezvoltare
Descrierea companiei
Atlas Corporation ofera solutii de printing si IT adaptate oricarei afaceri. Cu o experiență de peste 25 de ani în piață, Atlas Corporation este partenerul de care este nevoie pentru eficientizarea proceselor tehnologice din cadrul oricarei compani. Combinând expertiza cu o gamă variată de produse, proiectăm soluții complete și optimizate, de ultimă generație. Această formulă a permis implementarea a peste 1.000 de proiecte, pentru companii de toate dimensiunile, din multiple sectoare de activitate.
https://www.atlas.ro/
https://www.atlas.ro/
Publicat
15 Nov. 2024
Reactualizat
15 Nov. 2024
Expiră
15 Dec. 2024
Joburi similare