Asistent Salarizare
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii medii/superioare (preferabil în domeniul economic sau resurse umane).
- Minimum 1-2 ani experiență într-un rol administrativ, preferabil în salarizare sau resurse umane.
- Cunoștințe bune de MS Office (Excel, Word), experiența cu programe de administrare de personal si salarizare (ex. TrueHR/DP Payroll) constituie un avantaj.
- Cunostinte de bază a legislatiei fiscale si a legislatiei muncii.
- Capacitate de a gestiona corect și eficient volume mari de date.
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală.
- Cunoștințe limba engleză nivel mediu
- Capacitatea de a gestiona informații sensibile și confidențiale.
Descrierea jobului
- Oferirea de asistență în gestionarea documentelor
- Colectarea în original a certificatelor medicale, completarea acestora și ︃︁︃︉︆︇︂︂︈pregătirea dosarului de recuperare sume din FNUASS. Transmiterea către manageri/angajați a certificatelor eronate sau incomplete pentru modificarea acestora de către medici;
- Depunerea dosarului de recuperare sume din FNUASS la Casa de Sănătate;
- Pregătirea raportărilor statistice conform prevederilor legale și transmiterea lor către Institutul Național de Statistică
- Înregistrarea, procesarea și urmărirea popririlor înființate pentru angajații societății;
- Gestionarea și distribuirea cardurilor emise pentru tichete masă, vacanță, cadou;
- Introducerea, actualizarea și verificarea corectitudinii datelor legate de pontaj, ore suplimentare, concedii și alte elemente salariale în sistemul intern de administrare personal;
- Centralizarea informațiilor pentru calculul salarial, oferirea de suport în pregătirea statelor de plată lunare sub îndrumarea specialistului în salarizare.
- Efectuarea de verificări preliminare pentru a identifica erori sau discrepanțe și pregătirea unor rapoarte specifice pentru echipa de salarizare.
- Asigurarea conformității procedurilor de salarizare cu legislația muncii și fiscală în vigoare.
Beneficii:
- Tichete de masa;
- Tichete de vacanta;
- Transport: asigurat de companie pe rutele din interiorul municipiului Ploiesti si decontat pentru cei ce locuiesc in afara orasului;
- Bonus anual;
- Bonusuri de Paste si de Craciun;
- Servicii medicale private pentru angajat si 3 dependenti;
- Plan Pensie privata - Pilonul III
- Abonament 7card pentru activitati sportive.
Descrierea companiei
Bat evolueaza continuu – ca nici o alta organizatie.
Pentru a ne îndeplini misiunea asumată, căutăm colegi care împărtășesc aceleași valori ca noi. Te așteptăm alături de noi în călătoria noastră de transformare!
NOI SUNTEM BAT
La BAT suntem dedicați scopului nostru de a crea un viitor mai bun – A Better Tomorrow™. Este obiectivul care ne motivează și care susține pasiunea noastră pentru inovație. Descoperă oportunitățile oferite de BAT.
APARTENENȚĂ, REUȘITĂ, COLABORARE
Colaborarea, diversitatea și munca în echipă stau la baza a tot ceea ce facem aici, la BAT. Prin colaborarea cu colegi din medii diferite devenim mai puternici și mai bine pregătiți pentru a ne îndeplini obiectivele de afaceri. Te așteptăm în echipă să facem diferența împreună!
-
-
- 20 Nov. 2024
Inspector resurse umane
SOCIETATEA DE CONSTRUCTII NAPOCA SA
Cluj-Napoca, Floresti, Baciu și alte 2 orașe