Inspector resurse umane
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte:
- studii superioare, absolvite cu diploma de licenta;
- vechime minim 2 ani in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului
- persoana responsabila si ordonata
- seriozitate
- capacitate e comunicare, organizare si lucru in echipa
- abilitati de relationare si flexibilitate in abordarea problemelor
- eficientizarea timpului de lucru si respectarea termenelor
- cunostinte operare MS Office (Excel, Word, Outlook) si operare REVISAL;
- curs inspector resurse umane.
Descrierea jobului
- participa la procesul de recrutare a personalului
- intocmeste, gestioneaza dosarele de personal
- inregistreaza in revisal incheierile, modificarile si ︃︁︄︄︁︂︂︂︀desfacerile contractelor de munca
- intocmeste documentele necesare angajarii si eliberarii premiselor de sedere pentru salariatii NON UE
- urmareste valabilitatea analizelor periodice a angajatilor
- tine legatura cu ITM, AJOFM, IGI, medical de medicina muncii si cu specialistul privind instruirea personalului privind protectia muncii si PSI Alte sarcini legate de resurse umane
- gestionarea dosarelor de personal pentru salariatii companiei;
- intocmirea documentelor si operarea tuturor modificarilor aferente (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii, suspendari, incetari etc) in sistemul informatic si in programul Revisal, corect si in termenele legale;
- centralizarea si verificarea pontajelor;
- intocmirea adeverintelor, de orice tip, pentru salariatii activi, respectiv salariatii incetati;
- primeste si verifica certificatele medicale;
- tine evidenta concediilor de odihna si medicale pentru fiecare departament si verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii;
- primeste si analizeaza diferite cereri / reclamatii ale salariatilor in domeniul resurselor umane propunand solutii pentru rezolvarea acestora;
- diverse raportari statistice solicitate de INS;
- arhivare documente inregistrate conform regulilor interne;
- colaboreaza intr-un spirit colegial corect si pozitiv cu toti colegii si managerii de puncte de lucru in scopul realizarii obiectivelor postului propriu.
- Salariu atractiv in functie de experienta.
- Conditii de munca deosebite, intr-un mediu placut.
- Asteptam CV-urile Dvs la adresa de e-mail : sccnapoca@sccnapoca.ro
Descrierea companiei
SOCIETATEA DE CONSTRUCTII NAPOCA SA - Suntem o companie de constructii in plina dezvoltare. Societatea NAPOCA S.A.. s-a infiintat la inceputul anului 1991 in baza Legii nr. 15/1990, rezultand din divizarea Trustului de Constructii Montaj Cluj - intreprindere cu traditie in constructii in Romania. Societatea NAPOCA S.A.este o societate privata integral cu capital autohton 100 %. NAPOCA S.A. s-a impus rapid pe piata constructiilor din tara si din strainatate. Aceasta deoarece beneficiaza, pe de o parte, de un patrimoniul material considerabil, iar pe de alta parte, de o valoroasa echipa de specialisti, ingineri, economisti, maistri, muncitori cu o mare experienta in activitatea de constructii. Societatea NAPOCA S.A. este un partener credibil pentru investitorii din domeniul constructiilor, dar si un concurent redutabil pentru alte firme de constructii, mentinandu-se in topul acestora, prin lucrarile realizate.