Asistent Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Cunoștințe MS Office;
- Ablilități de comunicare;
- Persoană organizată, riguroasă, punctuală, capabilă să prioritizeze sarcinile și să respecte termenele limită;
- Team spirit și atitudinea pozitivă;
- Proactiv în găsirea de soluții și rezolvarea problemelor.
Descrierea jobului
- Se asigură de primirea invitaților și asigură serviciile de protocol în cadrul ședințelor;
- Întocmește diferite situații, tabele, evidențe;
- Asigură ︃︁︄︅︄︇︁︉︃primirea, înregistrarea , distribuirea si transmiterea corespondenței;
- Este responsabil cu distribuirea apelurilor telefonice și a e-mail-urilor;
- Procesează intrările și ieșirile documentelor;
- Pregăteste și transmite documetele către Buletinul Procedurilor de Insolvență;
- Gestionează relația cu diverși furnizori externi ex. ap r ovizionarea cu papetărie, elemente de
- birotică, consumabile protocol);
- Gestionează și actualizează în mod permanent, agenda telefonică a societății;
- Efectuează alte sarcini de secretariat.
Descrierea companiei
SOLVENDI
Societate de Practicieni În Insolvență gestionează proceduri de anvergură cu probleme deosebit de complexe atât economice, cât și juridice, sociale, etc. Organizarea SOLVENDI are la baza echipe de lucru cu orientare practica, formate din practicieni in insolventa, economisti, juristi si specialisti in marketing cu o mare experienta in domeniu. De asemenea, exista colaborari permanente cu specialisti din domeniul fiscal, experti contabili, evaluatori, experti topografi, arhivari, societati civile de avocati etc. Aceasta abordare a SOLVENDI cat priveste echipa sa i-a permis sa dezvolte relatii durabile atat cu institutiile publice, bancare si bugetare de la nivel local si national, cat si cu alti participanti la procedura insolventei.