-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Asistent Manager

Augsburg International Impex
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Așteptăm aplicația ta dacă:
  • Ești o persoană dinamică și empatică;
  • Ești în căutarea unui job interesant și ești pasionat/ă de interacțiunea cu oamenii;
  • Ești absolvent/ă de studii medii;
  • Ești o persoană organizată, atentă la detalii;
  • Ai cunoștințe medii de limba engleză (vorbit);
  • Ai cunoștințe medii ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) și de navigare pe internet;
  • Ai abilități excelente de comunicare verbală și scrisă.

Descrierea jobului

  • Gestionarea corespondenței zilnice (emailuri, telefoane, mesaje) și filtrarea comunicărilor pentru director;
  • Pregătirea și arhivarea documentelor administrative importante;
  • Gestionarea agendei ︁︈​︁︁︇​︁︈︈​︁︀︅și programarea întâlnirilor și a ședințelor pentru director;
  • Asistență în coordonarea activităților administrative din cadrul companiei;
  • Menținerea unei bune comunicări între departamente și direcționarea cererilor administrative către persoanele responsabile;
  • Organizarea și monitorizarea livrărilor de bunuri și servicii administrative;
  • Planificarea și organizarea de întâlniri, evenimente și conferințe;
  • Asigurarea că toate logisticile evenimentelor sunt pregătite (rezervări, catering, echipamente tehnice);
  • Crearea și actualizarea fișierelor și documentelor esențiale;
  • Asigurarea unei bune gestionări și arhivări a documentelor confidențiale;
  • Asistență în monitorizarea și gestionarea bugetelor departamentului administrativ;
  • Pregătirea rapoartelor financiare și monitorizarea cheltuielilor pentru activitățile administrative;
  • Coordonarea achizițiilor și gestionarea stocurilor de consumabile;
  • Supervizarea activităților zilnice ale personalului administrativ;
  • Suport în gestionarea relațiilor cu furnizorii și partenerii.

Program de lucru fix, de luni pana vineri, in intervalul orar 09:00 - 17:30;
Locatie: Soseaua de Centura 5-6, Chiajna, Ilfov (reper: Carrefour Militari).

Ce iti oferim:
  • Oportunitatea de a lucra într-un mediu placut si stabil;
  • Posibilitatea de promovare in functie de studiile si de experienta anterioara;
  • Pachet salarial motivant (salariu net si tichete de masa);
  • Contract individual de munca pe perioada nedeterminata.

Descrierea companiei

Augsburg International este unul dintre principalii importatori și distribuitori de piese auto, uleiuri, elemente de tuning, accesorii, echipamente și utilaje pentru service, lider in Romania pe segmentul de piese originale și elemente de caroserie aftermarket. Augsburg International isi propune să atingă perfecțiunea germană prin calitatea produselor și serviciilor oferite de echipa și partenerii săi, prezentandu-se ca un concept de business inovator, etic și de succes, un model de urmat pe piața auto din Romania.
Publicat 4 Nov. 2024 Reactualizat 4 Nov. 2024 Expiră 4 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.