Analist Raportare Daune
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii superioare – obligatoriu;
- studii de statistică economică - constituie avantaj;
- experiență într-un post similar – minim 1 an;
- specializare în domeniul financiar-bancar/asigurări;
- bune abilitați de comunicare, relaționare și ascultare activă;
- abilități de lucru în Excel;
- gândire analitică și atenție la detalii;
- agilitate în interpretare date și KPIs;
- eficiență și îmbunatățire continuă.
Descrierea jobului
• Participa la extragerea, centralizarea şi prelucrarea datelor necesare pentru calculul indicatorilor cheie de performanta specifici Diviziei Daune ︃︁︄︈︁︀︈︂︀︁Asigurari Generale;
• Utilizeaza bazele de date tehnice specifice pentru elaborarea analize si rapoarte;
• Verifica, sesizeaza si monitorizeaza corectarea erorilor aparute in procesul de gestionare al dosarelor de daune generale;
• Participa la dezvoltarea si implementarea de KPI noi.
Sarcini si responsabilitati :
Profesionale:
- Monitorizeaza bazele de date pentru a asigura acurateţea datelor;
- Participa la centralizerea informatiilor din bazele de date care stau la baza calculului indicatorilor cheie de performanţă (KPI), asigurand consistenta acestora;
- Prelucreaza (coreleaza, agrega si modeleaza) informatiile extrase din bazele de date;
- Participa la realizearea calculul indicatorilor cheie de performanta specifici stabiliti la nivel de Divizie;
- Participa la realizarea calculului unor indicatori reprezentativi de risc operational si monitorizeaza evolutia acestora (in colaborare cu analistul senior si managerul );
- Centralizeaza, verifica si participa la intocmirea rapoartelor de activitate la nivel de Divizie;
- Ofera suport altor departamente, furnizând informaţii şi expertiză;
- Participa la elaborarea rapoartelor aferente inchiderilor de luna, trimestru, semestru, an;
- Elaborează şi transmite situatii şi raportări (periodice şi ocazionale), conform solicitarilor si normelor/ procedurilor/ regulamentelor/ deciziilor (si altor asemenea) interne/ de lucru (răspunzând de corectitudinea informaţiilor furnizate), inclusiv vizând activitatea derulată.
- Sa urmeze programe de pregatire profesională initiala si/sau continuă (conform legii in vigoare), puse la dispoziţie de către Groupama Asigurari S.A. si/sau de o entitate autorizata, la datele comunicate de Angajator;
- Orice alte activitati, sarcini si responsabilitati solicitate de superiorul direct in conformitate cu natura si specificul pos
Descrierea companiei
Groupama Asigurări face parte dintr-un grup internațional de asigurări și servicii financiare din Europa si este in prezent liderul pietei de asigurări din Romania. Grupul are o istorie de peste 100 de ani în Franța și a pătruns pe piața românească în anul 2007. Începând din 2018, Groupama a obținut în fiecare an certificarea Angajator de Top in Romania, acordată de Top Employer Institute din Olanda. La Groupama știm că succesul nostru este legat de motivaţia și performanța angajaților noștri iar de aceea investim constant în starea de bine, pregătirea și dezvoltarea oamenilor, având în vedere că aceștia sunt principala noastră resursă. Suntem o companie reală. Căutăm colegi la fel ca noi. Cu bune și cu rele.
Politica de confidentialitate: Protectia datelor dvs. cu caracter personal este deosebit de importanta pentru noi va rugam accesati Politica privind Caracterul Privat al Informatiilor la urmatorul link https://www.groupama.ro/politica-de-confidentialitate