Tourism Product Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Experienta de minim 2 ani in turism - operare curse charter;
- Orientat catre identificarea solutiilor ideale pentru parteneri;
- Excelente abilitati de comunicare si de gestionare a relatiei cu clientii si partenerii;
- Persoana proactiva si orientata spre rezultate;
- Abilitati de negociere si planificare;
- Limba engleza avansat (cunoasterea unei alte limbi de circulatie internationala reprezinta avantaj);
- Foarte bune cunostinte de operare PC.
Descrierea jobului
- Asimilarea cunostintelor despre destinatia/destinatiile desemnata/e (initial prin desk-research si prin transfer de know-how de la ︁︈︂︂︆︂︂︂︇︆consultant);
- Contactarea si contractarea partenerului/partenerilor din destinatia/destinatiile turistica/e alocata/e;
- Mentinerea relatiei cu DMC-ul local sau hotelieri si identificarea canalelor de abordare si promovare a acestora, pentru a genera noi oportunitati de vanzare;
- Identificarea celor mai bune oportunitati de vanzare si promovare a locatiilor, intocmirea unei strategii de vanzari si punerea acesteia in aplicare;
- Analiza de tip Benchmark, pentru pozitionarea corecta pe piata a produsului;
- Asimilarea cunostintelor de operare sistem pentru introducerea si verificarea informatiilor specifice locatiilor in platformele de prezentare/vanzare;
- Pastrarea legaturii cu departamentul de marketing pentru promovarea zonei si a locatiilor, precum si cu departamentul de vanzari, pentru identificarea celor mai bune solutii de vanzari, aplicabile locatiilor contractate;
- Selectarea produselor care sa faca parte din campaniile de promovare, in functie de specificul destinatiei, a solicitarilor din piata si individualizarea produsului in randul TO concurenti;
- Constituirea ofertelor pentru actiuni speciale gen: Incentive, conferinte etc. (in tara de destinatie);
- Colaborarea permanenta cu Yield Manager pentru stabilirea produselor de promovat SPO sau Last Minute;
- Participarea la actiunile comune ale Companiei (targuri de turism, info-trip-uri, road-show, webinar, etc.);
- Asigurarea asistentei necesare in teritoriu, atunci cand este nevoie.
Beneficii:
- Abonament medical la o clinica privata;
- Tichete de masa;
- Tarife preferentiale pentru vacantele achizitionate;
- Abonament Bookster;
- Coffee/Tea Corner.
Descrierea companiei
DERTOUR aduce in Romania promisiunea unei oferte variate de produse turistice, a sigurantei si, nu in ultimul rand, a calitatii germane.
Parte a grupului german REWE, DERTOUR a preluat in septembrie 2019 activitatile de turism ale Grupului Eurolines,
Grupul REWE functioneaza din 1927 si este astazi al patrulea angajator din Germania. Are o cifra de afaceri de 61 miliarde de euro, 360.000 angajati si 10.000 puncte de vanzare.
DERTOUR Group a fost fondat in 1917 si reprezinta divizia de turism a Grupului REWE. Are o cifra de afaceri de 6 miliarde de euro, 10.500 angajati si 2.800 agentii.
Este prezent in 16 tari din Europa, incluzand Romania, si are peste 10 milioane de clienti anual.
Inainte de a aplica la aceasta pozitie, va invitam sa accesati urmatorul link:
https://www.dertour.ro/prelucrare-date-caracter-personal pentru a va informa despre modul in care DER Touristik prelucreaza datele dvs. personale.
* Vor fi contactati doar candidatii selectati.