Telesales executive / Agent vanzari prin telefon
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Sistem de munca hibrid ( 2 zile WFH, 3 zile de la sediul companiei) - dupa perioada de training
RESPONSABILITATI :
Sa prezinte si sa promoveze la telefon serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.
Sa negocieze si sa renegocieze semnarea contractelor cu clientii in baza standardelor stabilite intern si urmarind indeplinirea atat a obiectivelor strategice departamentale cat si ale companiei.
Sa asigure un bun management al relatiei cu clientii pre vanzare.
Sa asigure atingerea bugetului de new business pentru portofoliul alocat contribuind totodata la obiectivele departamentale.
Sa prospecteze in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti
Sa identifice nevoile clientilor si sa le ofere cea mai buna oferta dimensionata corect pe volumul de trimiteri
Sa acorde consultanta si feedback clientilor in legatura cu ofertele trimise.
Sa planifice activitatile de vanzare in mod eficient, pentru o mai buna utilizare a timpului si a resurselor;
Sa introduca corespunzator toate activitatile in CRM;
Sa analizeze si actualizeze constant rapoartele de performanta apartinand teritoriului
Sa raspunda de buna desfasurare a procesului de vanzare la nivelul departamentului din care face parte
Sa raspunda de promovarea imaginii companiei in relatiile cu clientii
Sa raspunda de confidentialitatea datelor la care are acces
Competente specifice postului:
Negociere
Prospectare
Cunoasterea produsului/ serviciului
Capacitatea de a face prezentari
Vanzare consultativa
Managementul relatiei cu clientul dupa vanzare
Abilitati:
Sa fie o persoana empatica;
Abilitatea de a raspunde in mod profesionist clientilor care au o atitudine vulcanica
Sa fie o persoana care sa se poata adapta usor intr-o echipa, sa fie implicata activ si sa participe alaturi de echipa la toate proiectele
Bune abilitati de comunicare si transmitere corecta a informatiilor
Atentie la detalii; buna organizare.
Alte cerințe:
Excelente abilități de comunicare
Microsoft Office – Word , Excel, Outlook, Teams, Power Point ( minim - mediu)
Asteptam sa ne cunoastem!
Descrierea jobului
Descrierea companiei
Am pășit pentru prima dată pe piața de curierat în anul 1991, sub brandul Cargus, devenind astfel prima companie de curierat din România. În 2004, a fost înființată o nouă companie de curierat – Urgent Curier, iar în 2014 cele două au devenit parteneri egali printr-un proces de fuziune, creând astfel una din cele mai importante companii de pe piață de curierat intern de la noi: Urgent Cargus. In luna noiembrie 2020 are loc o schimbare a denumirii si valorilor copmaniei, iar Urgent Cargus se transforma in CARGUS.
Cu peste 30 de ani experiență în piața de curierat romanească, Cargus deține și utilizează singura rețea națională de 133 de centre și depozite, o flotă de peste 2 600 vehicule și peste 3 000 de angajați și colaboratori, acoperind 100% din teritoriul României, servind peste 35 000 de clienți în fiecare lună și realizând peste 8 milioane de expedieri pe an.
Cargus își propune ca prin profesionalism, inovație și servicii de înalta calitate să devină “compania preferată de servicii de curierat intern". Ne bazăm pe promptitudine, flexibilitate și responsabilitate și adaptăm rapid activitatea în funcție de cerințele clienților noștri pentru că doar așa putem oferi cele mai bune servicii clienților clasici și din e-commerce.
Cargus investește constant în modernizarea flotei și a echipamentelor, precum și în pregătirea profesională a oamenilor săi. Ne mândrim cu o echipa tânăra, dinamică și entuziastă, alcătuită din persoane ce împărtășesc experiențele și pregătirea tutoror membrilor, astfel fiecare putând să își atingă potențialul maxim.
Suntem o companie puternică, solidă, primitoare și deschisă spre nou și oferim sprijin ca fiecare membru să își atingă obiectivele de dezvoltare în carieră.
Dacă ai determinare și dorință de a învață și crește alături de Cargus, noi adăugăm un strop de spirit de echipă și multe zâmbete pentru reușite frumoase împreună. Privește spre viitor cu încredere și energie venind la noi în echipă!
Mai puternici impreună!
-
- 17 Nov. 2024
Reprezentant Vanzari & Call Center B2B - Partener Telekom
Pro Telecom Business S.R.L.
Pitesti, Mioveni, Topoloveni și alte 2 orașe -