-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Telephone Account Manager, MLE

Vodafone Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Dorim sa ne completam echipa de Telephone Account Management cu un coechipier pe care sa ne putem baza si alaturi de care sa putem construi 😊

Persoana pe care o cautam ne dorim sa prezinte abilitati in domeniul vanzarilor, astfel incat sa oferim clientilor o experienta bazata pe incredere si parteneriat.

Cunostinte si competente:
  • Capacitate de invatare; dinamism; bun comunicator;
  • Experienta si abilitati in domeniul vanzarilor, negocierii, managementului de conturi si management de portofoliu;
  • Dorinta de indeplinire a obiectivelor in termenele date, atingand rezultatele asteptate;
  • Cunostinte legate de Internet si servicii de date;
  • Procesare text, tabele, grafice;
  • Cunostinte legate de Internet si service de date.

Descrierea jobului

Iti lasam mai jos descrierea activitatii unui coleg ce ocupa o pozitie similara in echipa, pentru a-ti face o idee ︁︈​︁︉︁​︉︇​︂︂︉mai clara asupra rolului:

- Stabileste si mentine o buna relatie de comunicare si colaborare cu clientii din portofoliul pe care il administreaza;
- Trateaza solicitarile clientilor din portofoliu, avand atat suportul managerului, cat si al echipei din care face parte ;
- Identifica oportunitati de vanzare, promoveaza si propune solutii de telecomunicatii, internet si televiziune clientilor, pentru atingerea obiectivelor ;
- Promoveaza si propune solutii noi de digitalizare clientilor din portofoliu, solutii care ajuta la imbunatatirea proceselor interne la clienti;
- Atinge obiectivele stabilite de companie ca si target prin vanzare consultativa;
- Contacteaza proactiv clientii cu ocazia campaniilor;
- Participa activ saptamanal/lunar la sedinte organizate in cadrul departamentului pentru transmiterea feedback-ului de la clienti;
- Participa activ la training-uri.

Descrierea companiei

Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și
tehnologie din lume
, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea
serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.

La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie
accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel
viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a
ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.

De ce Vodafone?
- Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
- Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
- Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
- Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
- Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi
și să faci o diferență reală.

Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca
motivant și incluziv
, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să
promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul
companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din
călătoria noastră.

Alatură-te astăzi companiei Vodafone Romania!

Together we can!

Publicat 5 Nov. 2024 Reactualizat 19 Nov. 2024 Expiră 5 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.