Tehnician Mentenanta
S.C. IKEA Romania S.A.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Entuziasmul, apropierea și atitudinea pragmatică sunt elementele care stau la baza culturii noastre IKEA. Suntem optimiști și căutăm în permanență ︅︆︎︆︁︉︀︂︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎modalități noi și mai bune de a ne îndeplini sarcinile. Credem că tu, la fel ca noi, vei progresa atunci când vei întâlni oameni deosebiți, care au un scop comun la IKEA. Oameni modești, care se susțin unii pe alții și care și-au asumat pe deplin angajamentul de a duce mai departe moștenirea și viziunea IKEA și de a crea o viață mai bună pentru cei mai mulți oameni, punând clienții în centrul tuturor activităților lor.
Alătură-te echipei noastre de Mentenanță în calitate de Tehnician Mentenanță în magazinul IKEA Pallady.
Prin rolul tău vei oferi susținere activității de mentenanță a clădirii (Facility Management - FM) din cadrul magazinului, pentru a optimiza eficiența clădirii într-un mod sustenabil, conform obiectivului Departamentului de Real Estate din cadrul Ingka.
Ce vom aprecia la tine:
• Diplomă de electrician calificat.
• 3-5 ani experiență în domeniul Facility Management într-o companie de retail sau într-o companie cu profil de specialitate.
• Cunoștințe tehnice și 3-5 ani de experiență practică în lucrul cu sistemele pentru mentenanța clădirii, incluzând sisteme electrice și de iluminat, mecanice și HVAC, de automatizare și de gestionare a energiei.
• Reprezintă un avantaj cunoștințe despre echipamentele folosite în domeniul HORECA.
• Cunoștințe de lucru privind sistemele de gestionare a activității în Facility Management (CAFM).
• Cunoștințe medii despre pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
• Capacitatea de a comunica cu încredere și clar în limba româna, precum și în limba engleză la nivel mediu.
Alătură-te echipei noastre de Mentenanță în calitate de Tehnician Mentenanță în magazinul IKEA Pallady.
Prin rolul tău vei oferi susținere activității de mentenanță a clădirii (Facility Management - FM) din cadrul magazinului, pentru a optimiza eficiența clădirii într-un mod sustenabil, conform obiectivului Departamentului de Real Estate din cadrul Ingka.
Ce vom aprecia la tine:
• Diplomă de electrician calificat.
• 3-5 ani experiență în domeniul Facility Management într-o companie de retail sau într-o companie cu profil de specialitate.
• Cunoștințe tehnice și 3-5 ani de experiență practică în lucrul cu sistemele pentru mentenanța clădirii, incluzând sisteme electrice și de iluminat, mecanice și HVAC, de automatizare și de gestionare a energiei.
• Reprezintă un avantaj cunoștințe despre echipamentele folosite în domeniul HORECA.
• Cunoștințe de lucru privind sistemele de gestionare a activității în Facility Management (CAFM).
• Cunoștințe medii despre pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Outlook).
• Capacitatea de a comunica cu încredere și clar în limba româna, precum și în limba engleză la nivel mediu.
Descrierea jobului
Responsabilitățile tale zilnice:
• Persoană de contact pentru părțile interesate interne/externe din magazin.
• Gestionează serviciile FM pentru magazinul ︁︈︂︁︇︁︆︁︂︇︁︀︂︃︃︈︃︀IKEA, în mod activ, incluzând aspecte de siguranță, conformitate, întreținere și îmbunătățire, pentru a asigura un mediu de lucru sigur pentru companie, angajați, clienți și alte părți implicate.
• Duce la bun sfârșit rutine standard zilnice (inspecție, testare și întreținere, reparații, îmbunătățiri, precum și supravegherea lucrărilor efectuate de furnizorii FM externi) în strictă conformitate cu toate reglementările locale aplicabile și obligațiile la nivel Ingka.
• Soluționează probleme, asigurând soluții la timp, concentrate pe rezultat.
• Colaborează cu furnizorii externi de servicii FM și monitorizează calitatea serviciilor, raportând către managerul FM al magazinului.
• Realizează verificări și analize FM interne și participă, de asemenea, la audituri și certificări interne și externe în domeniul FM.
• Asigură calitate în domeniul FM prin inspectarea serviciilor, incluzând lucrul cu instrumentele digitale (de ex., CAFM), întreținere conform standardelor interne și verificări punctuale.
• Oferă expertiză și suport tehnic în cadrul operațiunilor și proiectelor zilnice legate de obiectivele departamentului.
În cadrul echipei noastre, suntem mândri să vedem cum toți cei din jur se dezvoltă, așa că încurajăm oamenii să experimenteze, să testeze, să încerce - chiar dacă uneori dăm greș. Dar, cât timp învață pe parcurs. Știm că totul se schimbă mai rapid astăzi și că uneori trebuie să ne îndreptăm spre necunoscut. Așa că mergem în direcția aceea și explorăm noile posibilități și modalități de a face lucrurile, astfel încât atât angajații noștri, cât și afacerea noastră să prospere.
• Persoană de contact pentru părțile interesate interne/externe din magazin.
• Gestionează serviciile FM pentru magazinul ︁︈︂︁︇︁︆︁︂︇︁︀︂︃︃︈︃︀IKEA, în mod activ, incluzând aspecte de siguranță, conformitate, întreținere și îmbunătățire, pentru a asigura un mediu de lucru sigur pentru companie, angajați, clienți și alte părți implicate.
• Duce la bun sfârșit rutine standard zilnice (inspecție, testare și întreținere, reparații, îmbunătățiri, precum și supravegherea lucrărilor efectuate de furnizorii FM externi) în strictă conformitate cu toate reglementările locale aplicabile și obligațiile la nivel Ingka.
• Soluționează probleme, asigurând soluții la timp, concentrate pe rezultat.
• Colaborează cu furnizorii externi de servicii FM și monitorizează calitatea serviciilor, raportând către managerul FM al magazinului.
• Realizează verificări și analize FM interne și participă, de asemenea, la audituri și certificări interne și externe în domeniul FM.
• Asigură calitate în domeniul FM prin inspectarea serviciilor, incluzând lucrul cu instrumentele digitale (de ex., CAFM), întreținere conform standardelor interne și verificări punctuale.
• Oferă expertiză și suport tehnic în cadrul operațiunilor și proiectelor zilnice legate de obiectivele departamentului.
În cadrul echipei noastre, suntem mândri să vedem cum toți cei din jur se dezvoltă, așa că încurajăm oamenii să experimenteze, să testeze, să încerce - chiar dacă uneori dăm greș. Dar, cât timp învață pe parcurs. Știm că totul se schimbă mai rapid astăzi și că uneori trebuie să ne îndreptăm spre necunoscut. Așa că mergem în direcția aceea și explorăm noile posibilități și modalități de a face lucrurile, astfel încât atât angajații noștri, cât și afacerea noastră să prospere.
Descrierea companiei
Istoria IKEA
Primul magazin IKEA a fost înfiinţat în zona pădurilor sudice ale Suediei, transformandu-se în decursul a peste 70 de ani într-o experienţă comercială de mobilă cunoscută în mare parte din lume.
Viziunea IKEA
Viziunea noastră este aceea de a crea o viaţă de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulţi oameni. Cum facem acest lucru? Oferind o gamă largă de produse de mobilier, accesorii şi soluţii funcţionale şi cu un design de calitate, la preţuri atât de scăzute încât cei mai mulţi oameni să şi le poată permite.
Originea suedeza
Designul suedez este o altă piatră de temelie a gamei de produse IKEA, care continuă să fie creată în Suedia. Produsele de mobilier şi decoraţiuni sunt moderne, dar nu de dragul tendinţelor momentului, funcţionale şi în acelaşi timp atrăgătoare, create cu grijă faţă de oameni şi sigure pentru copii. Ele reprezintă stilul de viaţă suedez, proaspăt şi sănătos, datorită culorior şi materialelor atent alese. Aceste idei sunt în strânsă legătură cu faptul că rădăcinile IKEA au pornit din Småland, sudul Suediei, unde oamenii muncesc mult şi trăiesc modest, folosind la maximum resursele limitate de care dispun.
Sustenabilitate - grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător
Pentru noi, sustenabilitatea înseamnă grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător, fie că este vorba de ajutorul dat copiilor săraci sau de crearea energiei regenerabile. Ne ocupăm de aceste probleme împreună cu furnizorii, colegii şi partenerii noştri, iar rezultatele acestei colaborări se văd în produsele şi soluţiile inovative oferite clienţilor şi în modul în care ne desfăşurăm activitatea. Să nu uităm că şi micile acţiuni sunt importante, contribuind astfel la atingerea unor rezultate extraordinare.
În cazul în care aplici pentru acest post, noi, IKEA Romania, cu sediul în, Şos. Bucureşti Ploieşti Nr. 42A, Sector 1, Bucureşti te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.
Nu vom impartasi datele dumneavoastra personale decat daca avem dreptul sa facem.Iți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat.
De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul de a pune la dispozitie o copie a informarii cu caracter personal pe care le detinem, dreptul la rectificarea datelor introduce gresit, dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal, restricționarea prelucrării, de a te opune prelucrării, dreptul de a depune o obiectie impotriva modului in care gestional datele dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața (Autoritatii Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal).
Primul magazin IKEA a fost înfiinţat în zona pădurilor sudice ale Suediei, transformandu-se în decursul a peste 70 de ani într-o experienţă comercială de mobilă cunoscută în mare parte din lume.
Viziunea IKEA
Viziunea noastră este aceea de a crea o viaţă de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulţi oameni. Cum facem acest lucru? Oferind o gamă largă de produse de mobilier, accesorii şi soluţii funcţionale şi cu un design de calitate, la preţuri atât de scăzute încât cei mai mulţi oameni să şi le poată permite.
Originea suedeza
Designul suedez este o altă piatră de temelie a gamei de produse IKEA, care continuă să fie creată în Suedia. Produsele de mobilier şi decoraţiuni sunt moderne, dar nu de dragul tendinţelor momentului, funcţionale şi în acelaşi timp atrăgătoare, create cu grijă faţă de oameni şi sigure pentru copii. Ele reprezintă stilul de viaţă suedez, proaspăt şi sănătos, datorită culorior şi materialelor atent alese. Aceste idei sunt în strânsă legătură cu faptul că rădăcinile IKEA au pornit din Småland, sudul Suediei, unde oamenii muncesc mult şi trăiesc modest, folosind la maximum resursele limitate de care dispun.
Sustenabilitate - grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător
Pentru noi, sustenabilitatea înseamnă grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător, fie că este vorba de ajutorul dat copiilor săraci sau de crearea energiei regenerabile. Ne ocupăm de aceste probleme împreună cu furnizorii, colegii şi partenerii noştri, iar rezultatele acestei colaborări se văd în produsele şi soluţiile inovative oferite clienţilor şi în modul în care ne desfăşurăm activitatea. Să nu uităm că şi micile acţiuni sunt importante, contribuind astfel la atingerea unor rezultate extraordinare.
În cazul în care aplici pentru acest post, noi, IKEA Romania, cu sediul în, Şos. Bucureşti Ploieşti Nr. 42A, Sector 1, Bucureşti te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.
Nu vom impartasi datele dumneavoastra personale decat daca avem dreptul sa facem.Iți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat.
De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul de a pune la dispozitie o copie a informarii cu caracter personal pe care le detinem, dreptul la rectificarea datelor introduce gresit, dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal, restricționarea prelucrării, de a te opune prelucrării, dreptul de a depune o obiectie impotriva modului in care gestional datele dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața (Autoritatii Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal).
Publicat
12 Nov. 2024
Reactualizat
21 Nov. 2024
Expiră
12 Dec. 2024
Joburi similare
- 23 Oct. 2024
INGINER/ TEHNICIAN MENTENANȚĂ Alba, Pașcani, Suceava
E.ON Asist Complet
Suceava, Alba Iulia, Pascani, Aiud -
-