-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Technical Support Specialist

FreyaPOS SRL
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ne mărim echipa de suport tehnic pentru a putea garanta clienților noștri o experiență cât mai bună în interacțiunea cu soluțiile Freya și a răspunde în timp util la solicitările acestora.

Rolul este de tip hibrid iar biroul nostru este localizat la 5 minute de metrou Timpuri Noi.



Ce căutăm la tine:
  • Cunoștințe avansate operare PC;
  • Experiență în utilizarea și gestionarea bazelor de date;
  • Gândire analitică și atenție la detalii;
  • Cunoștințele hardware, cunoștințele de rețelistică reprezintă un avantaj;
  • Experiența în domeniul HORECA sau Retail ori experiența pe un post similar constituie un avantaj;
  • Orientare către client, excelente abilități de comunicare și interrelaționare;
  • Capacitate de organizare a timpului și gestionare eficientă a sarcinilor primite;
  • Proactivitate și implicare în rezolvarea de probleme;
  • Energie, entuziasm și motivație;
  • Disponibilitatea de a lucra în ture și un weekend pe lună.

Descrierea jobului

Ce vei face alături de noi:
  • Vei raspunde solicitărilor telefonice venite din partea clienților;
  • Vei interacționa cu clienții și ︃​︁︃︈​︁︃︅​︂︀︁le vei oferi suport tehnic la distanță, prin intermediul aplicațiilor dedicate, pentru produsele Freya;
  • Vei testa funcționalitățile aplicațiilor Freya, vei identifica erorile și le vei transmite către departamentul de Dezvoltare;
  • Vei analiza cerințele clienților referitoare la dezvoltarea de noi funcționalități pentru aplicațiile Freya sau integrarea acestora cu alte aplicații;
  • Vei analiza bazele de date ale clienților și diverse rapoarte pentru a identifica cauza incidentelor semnalate de aceștia și vei găsi soluții pentru remedierea lor;
  • Vei înregistra și gestiona, în aplicația dedicată, incidentele transmise de clienți.
Ce îți oferim:
  • O echipă unită care te va susține oricând vei avea nevoie;
  • Oportunități de dezvoltare în cadrul companiei;
  • Asigurare medicală;
  • Zile suplimentare de concediu;
  • Zi liberă pentru a sărbători cu cei dragi ziua de naștere.

Descrierea companiei

Salut!

Noi suntem FreyaPOS, o echipă dedicată cu o experiență de peste 19 ani în domeniul dezvoltării software.

Dacă ești pasionat de IT, gata să te alături unei echipe dinamice și unite, iți dorești să iți dezvolți abilitățile prin implicarea în proiecte inovative, atunci abia așteptăm să te cunoaștem!

Clienții Freya ne-au învățat cel mai mult despre dezvoltarea de software, pentru că orice problemă are și o soluție, iar o soluție bună se poate generaliza. Ne dezvoltăm continuu, motiv pentru care suntem în căutarea unor colegi noi.

Mai multe despre noi poți afla accesând site-ul nostru https://freyapos.ro/ sau pagina de Facebook https://www.facebook.com/freya.horeca/?locale=ro_RO
Publicat 25 Oct. 2024 Reactualizat 25 Oct. 2024 Expiră 24 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.