Team Leader Call Center eMAG (Remote)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Peste 6000 de colegi fac parte din echipa eMAG. De la an la an investim din ce în ce mai multe resurse pentru a rămâne o organizație care învață permanent. Vrem să ne asigurăm că vei avea cei mai talentați colegi și un mediu favorabil să te dezvolți și să obții cele mai bune rezultate, pentru a deveni așa cum îți dorești la nivel personal și profesional. Hai în echipă! Team Leader Call Center eMAG (Remote)
Știi că te potrivești dacă bifezi:
- Minimum 1 an experienta pe o pozitie similara
- Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte
- Gandire analitica si orientata spre rezolvarea problemelor, atentie la detalii
- Abilitati de planificare si organizare
- Bune abilitati de comunicare si coordonare
- Excel - nivel mediu
- Orientare catre client
- Studii superioare finalizate
- Un plus il reprezinta colaborarea cu clientii prin intermediul canalului de chat.
Descrierea jobului
- Monitorizezi zilnic activitatea agentilor, pentru a te asigura ca sunt indepliniti indicatorii de performanta si evaluezi periodic daca ︃︁︄︉︂︃︉︇︉acestia sunt in concordanta cu nevoile departamentului
- Te vei asigura ca echipa pe care o gestionezi are parte de formari constant, in baza rezultatelor obtinute, pentru atingerea rezultatelor optime
- Comunici periodic (lunar / trimestrial / semestrial / anual) sau ad-hoc rezultatele evaluarii performantei agentilor din subordine, asigurandu-te de comunicarea clara si transparenta a rezultatelor
- Monitorizezi activitatea echipei / departamentului, propui solutii concrete si participi in mod direct la implementarea solutiilor care duc la cresterea gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile companiei
- Gestionezi, ghidezi si oferi suport membrilor echipei
- Intocmesti si analizezi rapoarte pentru a identifica constant noi moduri de lucru in vederea eficientizarii activitatii echipei, in concordanta cu obiectivele departamentului
- Pastrezi legatura cu departamentele conexe pentru a asigura buna desfasurare a activitatii
- Te asiguri de furnizarea la cele mai înalte standarde de politeţe si profesionalism a serviciilor de informare a clienţilor eMAG, existenţi si potenţiali.
Te bucuri de beneficii precum:
- Abonament medical la una dintre clinicile Medicover, MedLife sau Regina Maria;
- Buget flexibil pe care îl poți investi în tine așa cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG, Fashion Days, Tazz, Therme și Genius, abonament la diferite săli de sport sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională;
- Diferite discount-uri la partenerii noștri: banking, telefonie, medicină dentară sau wellness;
- Acces la biblioteca Bookster și credite pe platforma de sănătate psiho-emoțională Atlas;
- Un mediu de învățare accelerată, cu acces la peste 100.000 de resurse online si platfome, academii de învățare dedicate zonei tale de business și programe de dezvoltare;
- Un birou prietenos. Am reamenajat sediul nostru central să se potrivească modului de lucru hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le-am echipat cu tehnologie de ultimă generație.
Ești curios să afli mai multe despre următorul pas din cariera ta? Aplică acum și, dacă te potrivești cu rolul dorit, te vom contacta pentru a stabili un interviu!
Descrierea companiei
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al comerțului electronic din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 20 de ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.
Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde.
De ce să te alături echipei noastre?
Grow Faster.
Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem hotărâți să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.
La eMAG, o serie de principii puternice ne ghidează zi de zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii bazate pe date, analizăm impactul lor, acționăm responsabil, ne susținem reciproc și creștem împreună cu business-ul. Ele ne definesc și ne ajută să devenim destinația preferată de shopping pentru clienții noștri.
Aproape 6000 de colegi lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.
Împreună suntem eMAG Teams. Descoperă mai multe despre echipele noastre aici. https://teams.emag.ro/.
• Platforms & Technology • Business Intelligence • Marketing • Logistics • Retail • Customer care • Marketplace • Commercial • People • Legal • Finance • Fashion Days
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A pioneer of the Romanian market, eMAG was founded in 2001 in Bucharest and has well established businesses in Bulgaria and Hungary. For almost 20 years, the company has been constantly investing in technology-based services developed in Romania that help customers save time and money. With a range of products continuously expanding through own offer as well as through its partners in the Marketplace, eMAG is the place where anybody can search and order anything, from anywhere.
Why work with us?
Grow Faster.
We’re always looking for the ones truly passionate about their work. If you are amongst them, you can rest assured there is a place for you in eMAG. We grew very fast and we are determined to keep doing so. What brought us here is our desire for continuous evolution and practical results.
At eMAG, a set of strong principles guide our daily work: we understand the client, we think like a successful entrepreneur, we make decisions supported by data, we assess the impact of our projects, we act responsibly, we support each other and we grow with the business. They define us and help us become the favorite shopping destination for our clients.
Almost 6000 people are working now in eMAG. We strongly believe in people development and therefore every year we invest more and more energy and resources to remain an organization that is constantly learning. We want to make sure that you’ll have the most talented colleagues, as well as the proper environment to grow and achieve great results, to become what you desire on a personal and professional level.
Together we make eMAG Teams. Find out here where is your place: https://teams.emag.ro/ (to be inserted under "here" word).
• Platforms & Technology • Business Intelligence • Marketing • Logistics • Retail • Customer care • Marketplace • Commercial • People • Legal • Finance • Fashion Days