Stock Control Specialist - Philip Morris - Domnesti
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Fara antecedente penale;
- Bune abilitati numerice;
- Cunoasterea si respectarea ︉︆︌︇︀︋︇︃︂︆︄︅︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎legii 22/1969;
- Etica, integritate profesionala;
- Capabil de a-si seta corespunzator prioritatile si de a lucra in echipa;
- Abilitati in utilizarea calculatorului;
- Atestatul ISCIR constituie avantaj;
Descrierea jobului
Responsabilitatile principale:
- Supravegheaza sistemul FIFO (First In First Out – Primul intrat primul iesit) si raporteaza best- before-ul (termen de valabilitate);
- Instruieste oamenii din subordine, cautand sa dezvolte aptitudinile acestora si de asemenea sa corijeze/imbunatateasca partile slabe (in colaborare cu Seful de Depozit).
- Verifica toate facturile si avizele de expeditie pe baza carora elibereaza marfa;
- Verifica marfa pregatita de manipulanti, electrostivuitoristi, inainte de eliberarea ei;
- Verifica paletizarea corecta a marfii pentru livrare, incat sa evite deteriorarea sa pe timpul transportului;
- Se asigura ca in prezenta sa sunt sigilate camioanele de marfa si tine o evidenta clara a acestora;
- Imparte comenzile pickers-ilor (manipulanti marfa).
Postul este disponibil pentru o perioada nedeterminata.
Pachet salarial & Beneficii:
- Salariu brut lunar: 5547 RON, echivalent al unui salariu net lunar de 3250 RON;
- Bonus lunar: 500 RON pentru realizarea 100% a obiectivelor de performanță stabilite;
- Decont transport in comun in oras (STB, Metrorex);
- Transport asigurat de companie de la statia de metrou Preciziei pana la punctul de lucru;
- Tichete de masa - 40 RON/zi;
- Asigurare medicala privata;
- Prime de Craciun si Paste.
Descrierea companiei
Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări. Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 30.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri. "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.
De ce să lucrezi pentru noi?
Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale; Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate; Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale); Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră; Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.”