-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

SPECIALIST TAXE

E.ON Asist Complet
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Educaţia necesară: Studii superioare economice. Expertiză în domeniul fiscal și Impozite și Taxe.
  • Experienţă în domeniul: Minim 3 ani în funcţie similară, în departamentul Impozite și Taxe.
  • Cunoştinte legislaţie: Legislaţie specifică domeniului
    fiscal Impozite și Taxe.
  • Cunoașterea limbii engleze.
  • Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).


Altele:
  • Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;
  • Foarte bune deprinderi de organizare, planificare, priori-tizare sarcini și respectare termene;
  • Abilități foarte bune de prezentare, comunicare și relaționare interpersonală;
  • Abilităţi profesionale şi analitice deosebite;
  • Nivel ridicat de angajament şi abilităţi de muncă în echipă;
  • Abilităţi de lucru sub presiune (respectare termene limită);
  • Permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. ︃​︁︂​︃︄​︂︀︉Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal (definite de Regulamentul general privind protectia datelor nr. 2016/679 - „GDPR"), în scopul recrutării (stabilirii unei relații de muncă). Transmiterea oricăror date cu caracter personal cu privire la inițierea unei relații de muncă și/sau oricăror scopuri aflate în interesul dvs. reprezintă acordul dumneavoastră pentru prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet.Pentru detalii suplimentare cu privire prelucrarea datelor cu caracter personal de către E.ON Asist Complet vă rugăm accesați: https://www.eon.ro/protectia-datelor și https://www.eon.ro/politica-de-utilizare-cookie-uri.

Descrierea jobului

  • Răspunde de întocmirea și depunerea declarațiilor cu impact pe Impozite și
    Taxe (100, D101, D300, D390, D394, D406);
  • Pregătește documentele pentru audit intern și asigură suport pentru auditul
    extern pe zona de Taxe;
  • Întocmește trimestrial și răspunde de calculul impozitului pe profit;
    Solicită de la ANAF fișa pe plătitor pentru sediu și puncte de lucru în vederea
    confruntării;
  • Solicită cereri de compensare și solicitări de Certificate de atestare Fiscală
    ANAF;
  • Elaborează proceduri eficiente și efective de organizare a activității fiscale;
    Pregătește și transmite documentația către ANAF în vederea închiderii
    punctelor de lucru;
  • Pregătește și transmite documentația către ANAF în vederea deschiderii
    puncte de lucru ANAF;
  • Solicită certificat constatator ANAF și, în cazul în care constată
    neconcordanțe. procedează în vederea actualizării stării de fapt;
    Intocmește și depune declarațiile anuale privind Impozite și Taxe locale, aviz
    de funcționare, etc.;
  • Răspunde de verificarea Jurnalului TVA de vânzări/ livrări;
  • Răspunde de verificarea Jurnalului TVA de achiziții;
  • Efectuează verificări lunare cu privire la respectarea legislației fiscale și de
    Taxe pentru achiziții;
  • Verifică, din punct de vedere fiscal și taxe, contractele nou încheiate;
  • Verifică documentele justificative/anexe la documentele financiar financiar-contabile;
  • Este responsabil pentru documentațiile puse la dispoziția organelor de
    control, în cadrul controalelor fiscale;
  • Organizează și coordonează activitatea de control preventiv cu impact pe
    Impozite și Taxe, stabilind operațiuni și documente ce se supun controlului
    fiscal preventiv;
  • Verifică actualizările legislative, din punct de vedere al impactului pe
    impozite și taxe (urmărire buletine, informare privind modificările, impact
    modificări) și le comunică superiorului direct;
  • Intocmește, calculează și înregistrează provizioanele pentru taxe;
  • Participă la analizele privind întocmirea Dosarului Prețurilor de Transfer;
  • Participă la analiza/întocmirea Declarației anuale non financiare;
  • Participă la implementarea și verificarea datelor din sistemul E-TVA;
  • Participă la proiecte din punct de vedere financiar;
  • Răspunde de întocmirea documentației necesară pentru declararea și
    achitarea diferitelor taxe (locale, s.a.m.d.);
  • Asigură consultanța pentru funcțiunile companiei, privind regimul fiscal pe
    ariile de interes;
  • Întocmește rapoarte specifice, cu recurență sau la solicitarea superiorului
    direct/ managementului;
  • Respectă obligaţiile privind protecția persoanelor pentru prelucrarea datelor
    cu caracter personal și securitatea documentelor și informațiilor
    profesionale;
  • Respectă şi asigură respectarea legilor, Directivelor, Procedurilor şi
    Instrucţiunilor de lucru aplicabile.



Ce îţi oferim noi

  • Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
  • Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
  • Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Poți lucra și de acasă, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru.
  • Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
  • Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.

Te-am făcut curios? Intră aici pentru a vedea mediul nostru de lucru.

E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.

Descrierea companiei

E.ON Asist Complet S.A. este o companie membră a grupului E.ON România, care oferă servicii complete pentru confortul tău și al casei tale. Prioritatea și misiunea noastră este siguranţa clienților și a angajaților, dar și identificarea cât mai rapidă a soluțiilor care să satisfacă nevoile clientului. Astfel oferim cele mai mai bune servicii energetice și de întreținere - revizii și verificări ale instalațiilor interioare de gaz si montare de sisteme de siguranță pe instalația de gaz, verificări tehnice periodice ale centralei termice, dar și montarea de centrale termice și sisteme de aer condiționat.

Astăzi, peste 700 de angajați din Echipa E.ON Asist Complet, sunt constant activi pentru dezvoltarea constanta de soluții energetice și servicii de calitate, pentru o comunitate de peste 1 milion de clienți.

Cu fiecare alegere mică avem grijă de casa noastră mai mare. Astfel noi îți aducem soluții inovatoare de energie, totul din zona ta de confort, prin instalarea de pompe de caldură și panouri fotovoltaice.

Alege un viitor nelimitat de verde.

Publicat 12 Nov. 2024 Reactualizat 12 Nov. 2024 Expiră 12 Dec. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.