Specialist resurse umane și recrutare
CARIERE AGRO S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
-Are studii superioare finalizate.
-Deține minim 2 ani de experiență în zona de recrutare/consultanță, de preferat în domeniul agribusiness.
-Cunoaște legislația resurselor umane.
-Are abilități interpersonale și de comunicare solide.
-Cunoaște limba engleză.
-Deține cunoștințe solide de MS Office.
-Este o persoană organizată, etică și onestă.
-Deține minim 2 ani de experiență în zona de recrutare/consultanță, de preferat în domeniul agribusiness.
-Cunoaște legislația resurselor umane.
-Are abilități interpersonale și de comunicare solide.
-Cunoaște limba engleză.
-Deține cunoștințe solide de MS Office.
-Este o persoană organizată, etică și onestă.
Descrierea jobului
Căutăm o persoană pozitivă, autonomă și orientată către rezultate, care să devină partenerul nostru recrutor și să contribuie la modelarea ︃︁︃︇︁︈︀︆︂direcției strategice a platformei cariereagro.ro pentru zona de recrutare de personal. În acest rol, partenerul nostru va fi direct implicat în coordonarea și implementarea următoarelor activități:
*Stabilirea strategiei și priorităților de recrutare
-Discută cu fondatorii pentru a înțelege domeniile și industriile-țintă pentru serviciile de recrutare ale startup-ului.
-Creează un plan de atragere a candidaților atât pentru clienții companiei, cât și pentru consolidarea propriei echipe.
*Crearea și gestionarea bazei de date cu candidați
-Construiește o bază de date solidă cu candidați relevanți pentru diverse industrii.
-Menține legătura cu potențialii candidați prin canale profesionale (LinkedIn, e-mailuri personalizate) și prin recomandări.
*Identificarea și atragerea candidaților pentru clienți și pentru echipa proprie
-Realizează campanii personalizate pentru a atrage candidați potriviți pentru clienți.
-Evaluează și recrutează proprii angajați, cu accent pe competențele necesare pentru un startup de recrutare (vânzări, marketing, talent sourcing).
*Coordonarea procesului de selecție pentru clienți
-Preia brief-urile de la clienți, clarificând nevoile și profilul candidatului ideal.
-Gestionează întreg procesul de selecție pentru clienți, de la promovarea postului până la prezentarea unei liste scurte cu cei mai potriviți candidați.
*Consolidarea relațiilor cu clienții și candidații
-Oferă feedback constant clienților și candidaților, asigurând o comunicare transparentă.
-Contribuie la dezvoltarea unei reputații solide pentru startup prin servicii personalizate și rezultate rapide.
De ce să ni te alături?
*Posibilitatea de a deveni asociat în companie, deținând părți sociale din aceasta.
*Salariu fix + un procent însemnat din veniturile generate.
*Oportunitatea de a avea un impact semnificativ într-o organizație în creștere.
*Mediu de lucru colaborativ și dinamic.
*Oportunități de dezvoltare profesională și personală.
*Stabilirea strategiei și priorităților de recrutare
-Discută cu fondatorii pentru a înțelege domeniile și industriile-țintă pentru serviciile de recrutare ale startup-ului.
-Creează un plan de atragere a candidaților atât pentru clienții companiei, cât și pentru consolidarea propriei echipe.
*Crearea și gestionarea bazei de date cu candidați
-Construiește o bază de date solidă cu candidați relevanți pentru diverse industrii.
-Menține legătura cu potențialii candidați prin canale profesionale (LinkedIn, e-mailuri personalizate) și prin recomandări.
*Identificarea și atragerea candidaților pentru clienți și pentru echipa proprie
-Realizează campanii personalizate pentru a atrage candidați potriviți pentru clienți.
-Evaluează și recrutează proprii angajați, cu accent pe competențele necesare pentru un startup de recrutare (vânzări, marketing, talent sourcing).
*Coordonarea procesului de selecție pentru clienți
-Preia brief-urile de la clienți, clarificând nevoile și profilul candidatului ideal.
-Gestionează întreg procesul de selecție pentru clienți, de la promovarea postului până la prezentarea unei liste scurte cu cei mai potriviți candidați.
*Consolidarea relațiilor cu clienții și candidații
-Oferă feedback constant clienților și candidaților, asigurând o comunicare transparentă.
-Contribuie la dezvoltarea unei reputații solide pentru startup prin servicii personalizate și rezultate rapide.
De ce să ni te alături?
*Posibilitatea de a deveni asociat în companie, deținând părți sociale din aceasta.
*Salariu fix + un procent însemnat din veniturile generate.
*Oportunitatea de a avea un impact semnificativ într-o organizație în creștere.
*Mediu de lucru colaborativ și dinamic.
*Oportunități de dezvoltare profesională și personală.
Descrierea companiei
CariereAgro este un startup din domeniul resurselor umane cu focus în agribusiness. CariereAgro are rolul de a conecta studenții din universități și mediul privat de profil agricol, oferind studenților posibilitatea de a efectua stagii de practică, ca angajați, în ferme profesioniste și companii de renume din mediul agricol românesc. Urmare solicitărilor primite din piață privind recrutarea pentru poziții full-time, ne dorim să ne extindem serviciile și în zona de recrutare, plasare de personal și consultanță în resurse umane. De aceea, căutăm un partener dinamic, cu ajutorul căruia să dezvoltăm acest proiect.
Publicat
19 Nov. 2024
Reactualizat
19 Nov. 2024
Expiră
19 Dec. 2024
Joburi similare
-
- 13 Nov. 2024
Specialist Resurse Umane ( HR Admin )
Tenq Online S.R.L.
București, Voluntari, Pantelimon și alte 2 orașe -