Specialist Produs Caterpillar
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Profil Candidat/ a:
Studii superioare tehnice (de preferinta absolvent Universitatea Politehnica sau Universitatea Tehnica de Constructii
Experienta in domeniul tehnic si/sau comercial minim 5 ani
Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari
Bune cunostinte de operare PC (MS Office)
Buna cunoastere a limbii engleze (nivel avansat)
Cunoasterea limbii franceze este un avantaj
Capacitatea de a lucra autonom si de a-si asuma responsabilitati
Capacitatea de a comunica cu usurinta
Spirit intreprinzator, ambitie, rigurozitate.
Descrierea jobului
Asigura si raspunde de derularea si optimizarea relatiilor de afaceri cu furnizorii alocati prin ︃︁︇︇︅︁︃︈negocierea permanenta a clauzelor comerciale din contractele derulate in limitele de competenta. Se vor rediscuta periodic pretul (discount), termen si modalitati de plata, termen si conditii de livrare, in limitele de competenta.
Intocmeste fisa de gestiune a afacerii, configuratia utilajului, marja si pretul de vanzare.
Intocmeste comenzile de utilaje si accesorii in baza configuratiilor din contractele semnate de catre echipa de vanzari).
Acorda suport si formari echipei de vanzare ( informatii despre produs, detalii tehnice, argumente de vanzare, compatibilitate accesorii, termene de livrare utilaje si accesorii).
Intocmeste liste de preturi anuale pentru echipa de vanzari.
Intocmeste oferte standardizate pentru fiecare model din gama de produse pentru care este responsabil.
Participa la elaborarea materialelor de promovare si comunicare si raspunde de calitatea si corectitudinea informatiilor transmise.
Asigura trainingul echipei de vanzari pentru produsele din gama alocata.
Participa alaturi de reprezentantul comercial la negocieri cu clientii, demonstratii cu utilaje.
Analiza de afaceri:
Analizeaza prezenta pe afaceri: procent participare, procent inchidere afaceri la nivel de consilier comercial, nivel regional si nivel national
Analizeaza participarea cu oferte si proiecte de afaceri deschise/ inchise in piata
Urmareste statusul proiectelor de afaceri in curs si analizeaza factorii ce determina rezultatul afacerii
Monitorizeaza indicatorii de analiza pe afaceri cu scopul de a propune actiuni corective
Analiza de piata:
Propune studii de piata daca e cazul, analizeaza rezultatele obtinute si propune actiuni de marketing in consecinta.
Asigura cunoasterea si analiza tuturor aspectelor legislative astfel incat produsele sa respecte legislatia romana in vigoare
Se asigura ca este la curent cu informatiile din piata (trend piata, segmentare clienti) pentru produsele / industriile de care răspunde
Monitorizeaza piata: gama de produse, lansari produse noi, preturi standard, politica comerciala si de discounturi practicata, structura teritoriala, promotii practicate, etc.
Monitorizeaza si asigura analiza dinamicii pietei la nivel general si pe categorii, identificand factorii ce influenteaza anumite trenduri (pentru a construi modele de predictibilitate), inclusiv sau mai ales in ceea ce priveste fondurile europene
Urmareste respectarea actiunilor definite in gestionarea afacerilor
Efectueaza vizite regulate in regiuni pentru a mentine un contact activ cu piata
Analizeaza si gestioneaza date privind CA / Marja bruta pe categorii de clienti, pe categorii de produse la nivel regional si national;
Deruleaza studii interne (indeosebi prin intermediul fortei de vanzari) pentru analiza piata, pozitionari produse si preturi;
Analizeaza prin studii permanente gradul de satisfactie al clientilor. Raspunde de analizarea trimestriala a acestor rezultate si de punerea eficienta in aplicare a unor actiuni corective.
Elaboreaza un sistem de raportare legat de activitatile lunare ale competitiei pe care il propune superiorului ierarhic
Implementeaza sistemul de raportare validat legat de dinamicile pietei si monitorizare competitie
Realizeaza si transmite regulat rapoarte, asigurandu-se ca indicatorii sunt monitorizati conform pietei, si situatiilor interne intalnite.
Activitate licitatii:
Raspunde de procesul de licitatii de la A la Z, incepand cu identificarea anunturilor noi de licitatie si terminand cu analiza rezultatelor participarilor la licitatii
Monitorizeaza site-urile de licitatii si identifica oportunitatile de vanzare prin licitatie
Analizeaza si sintetizeaza conditiile solicitate de organizatori si obtine acordul de participare
Colaboreaza si coordoneaza echipa de vanzari in vederea completarii corecte a dosarelor depuse la licitatiile organizate de firme in urma obtinerii de fonduri europene
Verifica dosarele completate de echipele de vanzari pe proiectele de fonduri europene
Obtine informatiile si documentele necesare (preturi, caracteristici tehnice, certificate constatatoare etc.), redacteaza documentatia de participare, organizeaza si asigura primirea acesteia de catre organizatori in conditiile si in interiorul termenelor prevazute de acestia
Primeste si analizeaza procesele-verbale de deschidere a ofertelor si transmite organizatorilor eventualele completari / clarificari solicitate
Obtine documentatiile de atribuire
Cand este cazul, redacteaza si transmite contestatiile
Verifica contestatiile depuse de alti participanti la licitatii
Asigura o buna urmarire a tuturor licitatiilor in curs
Documenteaza si actualizeaza baza de date privind licitatiile
Realizeaza statisticile legate de participare, cauze de rezultat a licitatiilor la nivel de consilier comercial, regiune si national. Propune actiuni corective in urma analizei daca este cazul.
Ce iti oferim?
Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță.
Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an;
Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite;
Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă;
Tichete de masă în valoare de 35 RON/ zi lucratoare;
Acces la biblioteca on- line Bookster.
Laptop, telefon, masina de serviciu.
Descrierea companiei
Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia). Suntem unic distribuitor Caterpillar in Romania si Republica Moldova. Comercializam si oferim service pentru: utilaje pentru constructii; stivuitoare; echipamente constructie si intretinere drumuri. Asiguram acoperire nationala si sprijin local clientilor nostri la Bucuresti, Timisoara, Cluj-Napoca, Brasov, Iasi, Piatra-Neamt, Galati, Constanta, Craiova, Pitesti si Chisinau.