-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Specialist Administrare Credite Corporate

BANCA COMERCIALA ROMANA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ce te va ajuta sa ai succes
  • Studii superioare, de preferat in domeniul economic;
  • Experienta profesionala in zona de administrare credite corporate minim 2 ani;
  • Cunoasterea reglementarilor legale in domeniul bancar;
  • Cunostinte legate de analiza de portofoliu si monitorizare;
  • Cunoasterea produselor bancare si a modului de functionare a acestora;
  • Bune abilitati de comunicare verbala si scrisa, relationare;
  • Adaptabilitate si capacitate de prioritizare a activitatii cu respectarea termenelor-limita;
  • Capacitate de analiza si atentie la detalii;
  • Capacitate de operare cu un volum mare de date;
  • Limba engleza – nevel mediu;
  • Cunoasterea aplicatiilor informatice specifice domeniului de activitate.

Descrierea jobului

Despre echipa noastra

Suntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare ︃​︁︅​︃︁​︂︇sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.
Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.

Cum vei contribui
  • Verifici si validezi indeplinirea conditiilor precedente si efectuezi verificarile stipulate in reglementarile interne in vederea implementarii documentelor contractuale si a procesarii operatiunilor aferente acestora;
  • Actualizezi in aplicatia informatica obligatiile contractuale si activitatile specificate in deciziile de credit in vederea monitorizarii portofoliului de credite gestionat;
  • Efectuezi verificarile stipulate in reglementarile interne, intocmesti fisele de monitorizare si situatia expunerilor si a garantiilor aferente clientilor corporate necesare a fi incluse in aplicatia de credit;
  • Introduci, activezi si actualizezi informatiile pe durata de viata a garantiilor in aplicatia CMS , inclusiv determinarea eligibilitatii garantiilor;
  • Transmiti Departamentului Monitorizare Garantii solicitari de efectuare a publicitatii garantiilor reale mobiliare;
  • Oferi suport in administrarea clientilor aflati in administrare normala si workout, in procesele aferente procedurilor legale si in actiunile de audit;
  • Efectuezi activitati de incarcare a documentelor contractuale scanate in aplicatia de eligibilitate, verifici criterii de eligibilitate, identifici actiuni de remediere in vederea indeplinirii criteriilor de eligibilitate;
  • Efectuezi activitati de administrare si monitorizare a garantiilor emise de fondurile de garantare clientilor corporate, conform conventiilor incheiate cu fondurile de garantare, avand calitatea de punct unic de contact pentru personalul din Front-Office in relatia cu fondurile de garantare;
  • Efectuezi activitati de administrare si monitorizare a creditelor si imprumuturilor interbancare la termen si a acordurilor incheiate cu institutiile financiare.

Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim
  • Buget lunar de beneficii flexibile prin platforma Benefit Online;
  • Bonus in functie de performanta;
  • Facilitati bancare, beneficii pentru pensia privata si reduceri la polite de asigurare;
  • Cadouri de sarbatori si ocazii speciale;
  • Servicii medicale private pentru tine si familia ta;
  • Program de lucru hibrid si flexibil;
  • Pana la 27 zile de concediu in functie de experienta profesionala;
  • Extra 7 zile libere/ an, dupa consumarea zilele de concediu;
  • Zi libera pentru ziua ta de nastere;
  • Programe de dezvoltare personala, profesionala, wellbeing si platforme care iti permit sa inveti oricand, oriunde si de pe orice dispozitiv;
  • Abonament la Bookster.

Pentru a afla cum prelucreaza BCR datele personale necesare in procesul de recrutare acceseaza https://www.bcr.ro/ro/cariere/informare-candidati.

Descrierea companiei

Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri. Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client. BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR. In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.

Publicat 24 Oct. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 23 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.