Specialist Achizitii Tehnice
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii superioare tehnice
- Experienta anterioara in achizitii tehnice
- Experienta si bune abilitati de negociere
- MS Office nivel bun; cunoastere avansata Excel
- Cunostere sistem ERP SAP – avantaj
- Engleza avansat
- Orientare catre client
- Orientare catre rezultat
- Persoana organizata; abilitati bune de planificare si organizare a activitatii
- Atitudine responsabila, determinare pentru finalizarea in bune conditii si la timp a achizitiilor
- Capacitate de a gestiona situatii dificile si complexe (ex. clarificare specificatii tehnice, termene limita, comunicare intre partile implicate).
- Integritate si etica profesionala
- Abilitati bune de colaborare
- Capacitate de concentrare intr-un mediu dinamic
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Realizeaza activitatea de aprovizionare a pieselor /materialelor/prestarilor de servicii in domeniul constructii industriale/constructii metalice/instalatii, pe baza cererilor de achizitie primite de la clientii interni si project manager investitii.
- Are o buna intelegere a documentatiilor tehnice; analizeaza cererile de achizitie, caietele de sarcini intocmite de proiectanti, solicita oferte, aloca furnizorii agreati in conformitate cu specificatiile tehnice, cerintele procedurii de aprovizionare si termenii de livrare solicitati.
- Opereaza in sistemul SAP: creeaza si emite ordinele de achizitie (comenzi de aprovizionare) din sistemul SAP, in baza cererilor de achizitie solicitate de clientii interni.
- Plaseaza comenzile pentru toate tipurile de servicii, materiale, piese de schimb, consumabile, auxiliare, etc, necesare, asigurandu-se ca vor fi livrate impreuna cu documentele cerute de legislatie (avize insotire marfa/ factura/Certificate CE/ fisa produs/etc)
- Daca cererile de achizitie/caietele de sarcini nu sunt complete, solicita urgent completarile necesare spre a putea realiza licitatiile solicitate.
- Monitorizeaza si evalueaza in mod permanent furnizorii din aria de responsabilitate.
- Verifica facturile primite de la furnizori urmarind ca pretul agreat sa corespunda cu cel facturat, iar cantitatile facturate sa corespunda cu cele receptionate, apoi le preda serviciului contabilitate.
- Preparcheaza facturile verificate in sistemul SAP.
- Intocmeste rapoarte si situatii diverse referitoare la activitatea de aprovizionare si contribuie la implementarea si dezvoltarea strategiilor locale de achizitii in procesul general de achizitii.
Beneficii:
- Tichete de masa – 35 RON
- Decontare transport
- Abonament medical
- Prima de Paste, Craciun si alte evenimente (Ziua Ceramistului)
- Concediu de odihna suplimentar in functie de vechimea in munca
- Zi libera cu ocazia zilei de nastere
- Bonus recomandare colegi noi
- Program de inductie
- Program de calificare si training
Descrierea companiei
SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România.
De peste jumătate de secol, produsele CESAROM® fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară.
Din anul 2004, fabrica SANEX S.A. și brandul CESAROM® au fost integrate în portofoliul grupului austriac LASSELSBERGER, unul dintre cei mai mari producători de plăci ceramice din Europa. Îmbinând tehnologia cu experiența în domeniul ceramicii, SANEX S.A. dezvoltă anual sute de produse noi realizate cu măiestrie de ceramiști români.