Specialist Achizitii/Aprovizionare
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Studii în domeniul tehnic reprezinta un avantaj - medii/superioare (constructii civile/ instalatii si echipamente);
- Abilitatile tehnice si cunostinte generale in domeniul instalatiilor sanitare, termice, electrice, echipamente si sisteme destinate cladirilor de birouri reprezinta un avantaj;
- Cunoaste piata, furnizorii si prestatorii de servicii din domeniu instalatiilor si materialelor pentru constructii civile;
- Relatia cu furnizorii agreati pentru comenzi si achizitii echipamente si materialelor necesare in activitatea de mentenanta si intretinere cladiri de birouri;
- Bune cunostinte de MS Office (Word, Excel);
- Capacitate de concentrare, analiză şi sinteză, spirit de ordine şi disciplină;
- Capacitatea de a lucra cu termenele și de a îndeplini sarcinile la timp;
- Permis de conducere cat. B reprezinta avantaj
Descrierea jobului
- Realizeaza achiziția de echipamente, instalatii si diverse materiale ținand cont de cantitatea necesara, de specificatiile tehnice si cerintele de ︃︁︇︁︈︁︁︂︂calitate cerute de catre departamentul tehnic;
- Raspunde de respectarea de catre furnizori a conditiilor din comanda (preturi, termene de livrare, certificate de calitate etc.);
- In functie de urgente si prioritati, asigura logistica de aprovizionare in mod direct, prin preluarea personala a unor comenzi de la furnizorii locali;
- Urmareste referatele de necesitate pentru stabilirea prioritatilor si a traseelor zilnice in vederea achizitionarii necesarului de materiale si echipamente in timp util;
- Respecta procedurile interne privind fluxul de documente pentru achizitii si utilizarea aplicatiei interne S2P pentru realizarea achizitiilor;
- Verifica zilnic referatele de necesitate din programul S2P si realizeaza achizitii conform acestora;
- Analizeaza, identifica si propune solutii tehnice;
- Pregătește cereri de oferta și solicita oferte de preț furnizorilor;
- Proceseaza si negociaza cererile de aprovizionare primite;
- Emite comenzi furnizorilor în concordanta cu politicile si contractele de achizitie ale companiei;
- Prospecteaza piata , identifica si evalueaza oportunitati si noi furnizori locali;
Beneficii
- Contract pe perioada nedeterminata, pachetul salarial se va negocia in functie de experienta si cunostintele tehnice din domeniu;
- Tichete de masa;
- Abonament medical la clinica privata;
- Prime de Paste/Craciun;
- Bonus anual de performanta;
- Mediu de lucru placut cu o ierarhie simpla;
- Posibilitate de crestere si dezvoltare profesionala.
Descrierea companiei
Genesis Property reprezinta un grup de firme 100%romanesc, renumit in piata dezvoltarii imobiliare, cu o experiență de peste 20 ani in plan local, care a dezvoltat și deține două dintre cele mai mari parcuri de birouri clasa A din București: West Gate Business (bld.Preciziei) și Novo Park (Pipera). Genesis Property este, de asemenea, dezvoltatorul si administratorul primului campus privat studențesc din România, West Gate Studios, care cuprinde 925 de garsoniere și apartamente destinate închirierii, a unor spatii de cazare de 4 stele – Studio One Accommodation Suites și a primei piscine exterioare (înconjurată de o pistă de alergare și rollerblading), prima piscina amplasată în cadrul unui parc de birouri din România – Crazy Pool.