-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

SOCIAL MEDIA MARKETING SPECIALIST (On site, in BV)

QOSMO HOTELS
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • studii superioare finalizate in marketing, publicitate, comunicare sau domenii conexe;
  • experienta de lucru in marketing de minim 1 an;
  • foarte bune cunostinte de limba engleza;
  • bune cunostinte operare calculator (Microsoft Office, Outlook, programe specifice);
  • excelente cunostinte de gestionare a mediilor online – Facebook Ads, Google Ads, Social Media, Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok;
  • excelente abilitati de exprimare, atat verbale cat si in scris, pentru content si campanii de paid ads; experienta de copywriting, experienta gestionarii textelor;
  • excelente abilitati de comunicare, relationare si rezolvare in mod diplomatic a oricaror situatii care ar putea afecta imaginea Companiei;
  • team player excelent;
  • foarte bune abilitati de organizare si gestiona mai multe proiecte, in paralel, cu respectarea termenelor limita;
  • capacitatea de analiza si masurare a rezultatelor campaniilor desfasurate;
  • personalitate creativa, proactiva;
  • inalte standarde etice.

Descrierea jobului

  • creeaza, planifica si programeaza postarile pentru conturile de social media (facebook, instagram, linkedin);
  • elaboreaza si implementeaza campaniile de Facebook ︃​︁︃︃​︁︅︆​︅︄Ads & Google Ads;
  • urmareste zilnic si raporteaza evolutia campaniilor din fiecare canal de comunicare, analizeaza si propune masuri de imbunatatire a performantelor;
  • administreaza si optimizeaza campaniile in derulare;
  • analizeaza lunar eficienta campaniilor online gestionate, identifica si dezvolta noi metode de promovare;
  • gestioneaza bugetele pentru activitatile de Marketing;
  • gestioneaza si raspunde comentariilor venite pe conturile de social media si raspunde recenziilor facute de oaspeti pe conturile de rezervari online si pe platformele specifice din industrie (Google, Tripadvisor etc..);
  • actualizeaza informatiile si continutul site-urilor web;
  • analizeaza si raporteaza ofertele si comunicarile competitorilor, in special din mediul online;
  • sprijina sporirea gradului de constientizare a cresterii companiei in regiune prin distribuirea de stiri despre hotel;
  • identifica nevoile de activare digitala online, specifice hotelului, cum ar fi canalele locale prin care sa se concentreze eforturile de marketing;
  • efectueaza audituri regulate ale site-urilor de marca si verifica daca sunt optimizate pentru imagini personalizate de inalta calitate, continut, link-uri și traduceri exacte.

Descrierea companiei

Grupul Kronwell este furnizor national de elita in industria ospitalitatii, certificat de cei peste 20 de ani de experienta. Atentia ne este centrata pe oaspetele acomodat cu performanta, alert si exigent, care integreaza exclusivul in stilul obisnuit de viata. Cautam intotdeauna sa maximizam potentialul si calitatea vietii, sa crestem curajos si sa creem experiente care ne definesc.

Pe langa Kronwell, toate celelalte branduri ale noastre: Qosmo, Bellman, Belaqva, Kasho, Dash, News, Galleria, Papazaur, Prallini, Upfood, sunt recunoscute pentru inspiratia si motivarea data atat oaspetilor cat si membrilor echipelor, spre un standard frumos de viata.

Publicat 26 Nov. 2024 Reactualizat 26 Nov. 2024 Expiră 26 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.