-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Service Desk Analyst with French

WIPRO Technologies S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

- Fluent communication (written & oral) in Dutch and English, quick learner, self-initiated, team player, open to work in ︍︆︆︆︍︍︁︊​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎shifts;
︍︆︆︆︍︍︁︊​︂︆︄︃​︁︁︎︌​︈︂︇︍​︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- Good Experience with using and troubleshooting Outlook

- Experience in troubleshooting Microsoft Office with emphasis on MS Word, MS Excel MS PowerPoint and Outlook is a plus;

- Experience of using call logging software;

- Previous experience as Customer Support Engineer / Technical Support Executive is preferred;

- Good understanding of infrastructure management processes; good understanding of process framework like ITIL would present a plus;

- Basic knowledge of Microsoft based operating systems with emphasis on Windows X;

- Basic understanding of PC hardware set-up and configuration.

Preferred, but not mandatory:

- Previous Helpdesk (Voice Support) experience;

- MCP/MCSE/CCNA certification.

Descrierea jobului

Role and responsabilities:

- To provide 1st line/2nd line technical support; answering support queries via phone, email, Chat ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄and ︃​︁︃︇​︁︆︄​︂︂︉︁︀​︂︃︃​︉︉​︁︂︈Web

- To maintain a high degree of customer service for all support queries and adhere to all service management principles.

- To take ownership of user problems and be proactive when dealing with user issues.

- Logging / verifying customer details

- Identifying the issue and categorizing / prioritize the incident

- Creating a ticket in CRM tool

- Referring KB for workaround / resolution and attempting resolution

- Strong interpersonal skills are a prerequisite.

- Ability to work effectively in a dispersed team and individually.

- Ticket re-assignment to L2 if ticket unresolved by L1 (where ever applicable)

- Ticket reassignment to PRG's if ticket unresolved by L1 (where ever applicable)

- Routing / Chasing of tickets with other PRG's

- Recording trend of calls and identifying outages proactively

- Callbacks for customer not reachable cases & customer request

- Identifying the trend of calls / tickets and highlighting it to L2 / TL as applicable for outage confirmation (where ever applicable)

- Creating child tickets and tagging them with problem ticket

- Callback the user and confirm resolution (where ever applicable)

Benefits:
- Opportunity to work in a young and dynamic environment;

- Attractive benefits package;

- Lunch tickets

- Fitness deduction

- Health insurance and dental scheme;

- Opportunity to develop and learn constantly

- Access to internal training (job related and soft skills training).

Descrierea companiei

Despre Wipro Limited

Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) este o companie mondială de tehnologie informațională, consultanță și servicii de afaceri. Utilizăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, roboticii, cloudului, analiticii și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să le facă succes. Wipro este o companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de sustenabilitate și o bună cetățenie corporativă, avem o forță de muncă dedicată de peste 170.000, deservind clienții de pe șase continente.

Despre WIPRO în România

În România, Wipro are centre de dezvoltare în București și Timișoara și este prezent de mai bine de 10 ani. Astăzi, facilitățile companiei din România deservesc peste 30 de clienți din Europa, susținuți de peste 1200 de angajați. Clienții Wipro se desfășoară în industria bunurilor de vânzare cu amănuntul și a bunurilor de larg consum, a sănătății, a producției și a telecomunicațiilor, printre altele. Pentru a se potrivi cu planurile noastre de creștere, căutăm persoane entuziaste și autodidacte, cu abilități excelente de comunicare și servicii pentru clienți. Cu Wipro am construit o expertiză profundă în domeniu și diversele noastre oportunități de muncă variază în mai mult de 20 de limbi diferite:

- Contabilitate financiara

- Administrator HR

- Managementul comenzilor

- Relații Clienți

- IT / Suport tehnic

O carieră la Wipro înseamnă o oportunitate pe tot parcursul vieții de a vă explora potențialul, creșterea continuă și bucuria de a lucra la cele mai noi tehnologii alături de cele mai bune minți din industrie. O combinație inspirată de perspective de creștere, inovație continuă, fair-play și o cultură excelentă a muncii face din Wipro un loc exaltant în care să vă aflați.

Prin aplicarea la anunțurile de locuri de muncă Wipro, ne dați consimțământul pentru a procesa datele dvs. personale în scopul recrutării.

Publicat 25 Oct. 2024 Reactualizat 25 Oct. 2024 Expiră 24 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.