Secretara
RBC Bariatric Surgery S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii superioare: de preferat studii in domeniul filologie, economie;
- experienta: minim 2 ani pe un post similar.
- bune cunostinte si deprinderi de operare PC.
- capacitate organizatorica;
- capacitate de relationare cu alte persoane;
- capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;
- spirit organizatoric, spirit de observatie, atentie distributiva, viteza de reactie;
- implicare activa in cadrul firmei
- disponibilitate pe telefon si in afara programului
- disponibilitate de a lucra ocazional si in weekend
- atentie la detalii și abilitați de comunicare;
- seriozitate și lucru in echipa;
- abilitate generală de învățare;
- realizarea activitatilor administrative si de protocol
- redactarea si arhivarea documentelor;
- mentinerea necesarului de consumabile, aprovizionarea cu materiale si echipamente de birotica;
- gestionarea corespondentei si a documentelor: primire, transmitere, inregistrare, repartizare, arhivare, gestionarea transmiterii documentelor prin curier;
- experienta: minim 2 ani pe un post similar.
- bune cunostinte si deprinderi de operare PC.
- capacitate organizatorica;
- capacitate de relationare cu alte persoane;
- capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor;
- spirit organizatoric, spirit de observatie, atentie distributiva, viteza de reactie;
- implicare activa in cadrul firmei
- disponibilitate pe telefon si in afara programului
- disponibilitate de a lucra ocazional si in weekend
- atentie la detalii și abilitați de comunicare;
- seriozitate și lucru in echipa;
- abilitate generală de învățare;
- realizarea activitatilor administrative si de protocol
- redactarea si arhivarea documentelor;
- mentinerea necesarului de consumabile, aprovizionarea cu materiale si echipamente de birotica;
- gestionarea corespondentei si a documentelor: primire, transmitere, inregistrare, repartizare, arhivare, gestionarea transmiterii documentelor prin curier;
Descrierea jobului
Principalele sarcini si responsabilitati :
- oferirea de asistenta tuturor colaboratorilor, asigurandu-le suportul necesar desfasurarii unei bune activitati a acestora ︃︁︄︁︃︂︁︇︈︈︆ ︁︂︀ ︅︆ ︅si a activitatii de receptie si secretariat;
- preluare apelurilor telefonice, redirectionarea lor sau transmiterea mesajele persoanelor carora le-au fost destinate;
- primirea, sortarea si /sau arhivarea corespondentei pentru membrii colaboratori ai companiei;
- asigurea protocolului pentru clientii si vizitatorii companiei;
- redactarea diverselor prezentari, rapoarte cerute de colaboratori, in principalele aplicatii MS Office: Powerpoint, Word, Excel;
- stabilirea datei si locului pentru intalniri, evenimente, calatorii de afaceri pentru management si colaboratori ai companiei, si de a-i informa din timp pe acestia asupra datei, orei si locului la care vor avea loc evenimentul;
- efectuarea rezervarii de tichete avion/tren, hotel, restaurant pentru diverse ocazii la care participa membrii de conducere si colaboratorii companiei;
- oferirea de suport si asistenta managementului companiei, in activitatile administrative curente;
- solicitarea ofertelor de serviicii la cererea expresa a acestora;
- funizarea de informatii, detalii si rapoarte privind actvitatea de receptie-secretariat, precum si orice alte rapoarte cerute de catre managementul si colaboratorii companiei;
- gestionarea cu maxima confidentialitate documentele de interes general ale companiei;
- oferirea de asistenta tuturor colaboratorilor, asigurandu-le suportul necesar desfasurarii unei bune activitati a acestora ︃︁︄︁︃︂︁︇︈︈︆ ︁︂︀ ︅︆ ︅si a activitatii de receptie si secretariat;
- preluare apelurilor telefonice, redirectionarea lor sau transmiterea mesajele persoanelor carora le-au fost destinate;
- primirea, sortarea si /sau arhivarea corespondentei pentru membrii colaboratori ai companiei;
- asigurea protocolului pentru clientii si vizitatorii companiei;
- redactarea diverselor prezentari, rapoarte cerute de colaboratori, in principalele aplicatii MS Office: Powerpoint, Word, Excel;
- stabilirea datei si locului pentru intalniri, evenimente, calatorii de afaceri pentru management si colaboratori ai companiei, si de a-i informa din timp pe acestia asupra datei, orei si locului la care vor avea loc evenimentul;
- efectuarea rezervarii de tichete avion/tren, hotel, restaurant pentru diverse ocazii la care participa membrii de conducere si colaboratorii companiei;
- oferirea de suport si asistenta managementului companiei, in activitatile administrative curente;
- solicitarea ofertelor de serviicii la cererea expresa a acestora;
- funizarea de informatii, detalii si rapoarte privind actvitatea de receptie-secretariat, precum si orice alte rapoarte cerute de catre managementul si colaboratorii companiei;
- gestionarea cu maxima confidentialitate documentele de interes general ale companiei;
Descrierea companiei
Clinica medicala
Publicat
28 Oct. 2024
Reactualizat
28 Oct. 2024
Expiră
27 Nov. 2024
Joburi similare