SALES SUPPORT
Pavajdevis S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- absolvent de studii universitare;
- 2-3 ani experienta in vanzari;
- notiuni de baza de contabilitate si comert;
- cunostinte de Excel, Word, nivel mediu;
- orientat catre client, atentie si deschidere catre nevoile acestuia;
- abilitati de comunicare si relationare, fire pozitiva si energica;
- seriozitate, profesionalism si punctualitate;
- buna organizare a timpului si spatiului de lucru;
- initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre;
- focus pe obiective si rezultate, obiectivitate;
- spirit de echipa.
- 2-3 ani experienta in vanzari;
- notiuni de baza de contabilitate si comert;
- cunostinte de Excel, Word, nivel mediu;
- orientat catre client, atentie si deschidere catre nevoile acestuia;
- abilitati de comunicare si relationare, fire pozitiva si energica;
- seriozitate, profesionalism si punctualitate;
- buna organizare a timpului si spatiului de lucru;
- initiativa, proactivitate, orientare catre lucrul cu cifre;
- focus pe obiective si rezultate, obiectivitate;
- spirit de echipa.
Descrierea jobului
tine legatura cu agentii de vanzari oferindu-le suport pentru toata activitatea de vanzari;
- introduce date în sistemul ERP;
- ︃︁︄︆︂︀︆︂︄︆︁redacteaza contracte, fise de creditare si alte acte ce tin de procesul de vanzare;
- intocmeste facturi si situatii de lucrari;
- inregistreaza toate documentele sosite prin corespondenta, le scaneaza si le incarca pe locatia alocata;
- transmite prin e-mail / curier corespondenta;
- verifica cererile de oferta care vin pe e-mail / telefon si le redirectioneaza catre reprezentantii de vanzari din zonele corespunzatoare;
- mentine acuratetea datelor referitoare la activitatea de vanzari;
- participa la evenimente speciale (targuri, expozitii) pentru a creste vizibilitatea si notorietatea companiei PAVAJDEVIS.
Locul de muncă se află în Bucuresti, sector 3.
Beneficii:
Salariu + bonus vanzari
laptop + telefon
asigurare medicala privata
- introduce date în sistemul ERP;
- ︃︁︄︆︂︀︆︂︄︆︁redacteaza contracte, fise de creditare si alte acte ce tin de procesul de vanzare;
- intocmeste facturi si situatii de lucrari;
- inregistreaza toate documentele sosite prin corespondenta, le scaneaza si le incarca pe locatia alocata;
- transmite prin e-mail / curier corespondenta;
- verifica cererile de oferta care vin pe e-mail / telefon si le redirectioneaza catre reprezentantii de vanzari din zonele corespunzatoare;
- mentine acuratetea datelor referitoare la activitatea de vanzari;
- participa la evenimente speciale (targuri, expozitii) pentru a creste vizibilitatea si notorietatea companiei PAVAJDEVIS.
Locul de muncă se află în Bucuresti, sector 3.
Beneficii:
Salariu + bonus vanzari
laptop + telefon
asigurare medicala privata
Descrierea companiei
Cu o experienta de peste 7 ani in comercializarea de materiale de constructii, in special diferite tipuri de pavaj, precum si in furnizarea de servicii adiacente (lucrari de terasamente, pavare si montaj bordura si/sau alte elemente prefabricate, asfaltare si canalizare), ne dorim sa adaugam si o componenta B2C la cea de B2B, deja consacrata. Consolidarea prezentei atat fizic cat si online este unul dintre principalele noastre obiective, in parallel dorindu-ne sa ne afirmam si ca un lider de opinie pe segmentul de piata care ne intereseaza.
www.pavajdevis.ro
Ne-am bucura sa te avem in echipa noastra!
www.pavajdevis.ro
Ne-am bucura sa te avem in echipa noastra!
Publicat
6 Nov. 2024
Reactualizat
20 Nov. 2024
Expiră
6 Dec. 2024
Joburi similare