RESPONSABIL REGIUNE MENTENANTA
SC ADREM INVEST SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerințe:
- Studii superioare tehnice profil energetic;
- Minim 1-3 ani experiență într-o funcție similară;
- Bune abilităţi de organizare şi gestionare a timpului;
- Un nivel ridicat de etică de lucru şi integritate morală;
- Disponibilitate la deplasări în teren.
- Experiență în coordonare și lucrări de construcții montaj Rețele Electrice;
- Cunoștințe de analiză oferte pentru licitații lucrări ;
- Experienţă în execuția liniilor electrice aeriene ((0.4-20 kV) și în cablu subteran (0,4-20 kV), posturi de transformare (20/0.4 kV);
Descrierea jobului
- Coordoneaza execuția lucrărilor mixte în domeniul rețelelor electrice și de construcții montaj;
- Participa activ la elaborarea strategiei si la ︃︁︃︇︁︇︅︈︀identificarea unor oportunitati de business pe termen mediu si lung a Regiunii pentru activitate de Mentenanta;
- Pe baza strategiei, propune planul anual de actiuni in cadrul Regiunii pentru activitate de Mentenanta fiind deschis si informand asupra includerii in plan a oportunitatilor de business;
- Se asigura ca obiectivele Regiunii au trasabilitate in sustinerea obiectivelor financiare, ca sunt cunoscute de personalul angrenat in activitatea de Mentenanta;
- Primeste de la Clienti spre analiza si propuneri de completare/programare lunara, draft-urile programelor semestriale de mentenanta ptr lucrarile planificate;
- Urmareste la nivel central modul de executie al lucrarilor/comenzilor primite de la Clienti, incadrarea lor in termenele de finalizare impuse;
- Adopta formele finale ale programelor semestriale si transmite managerilor judeteni forma finala Urmarind respectarea programelor de lucrari saptamanale/lunare stabilite si aprobate;
- Centralizeaza de la Managerii Judeteni situatia materialelor rezultate din demontari si notifica Clientii privind necesitatea ridicarii acestora din teritoriu;
- Organizeaza la nivel regional modul de interventie al personalului ADREM in caz de coduri meteo si impreuna cu Client-ul stabileste modul de actiune pentru eliminarea efectelor acestor coduri in instalatiile electrice din proprietatea acestuia;
- Colaboreaza cu Departamentul IT pentru solutionarea eventualelor probleme aparute privind utilizarea si accesul in aplicatiile gestionate;
- Cu aprobarea Directorului Regional, dezvolta, implementeaza , urmareste si evalueaza un sistem de matrice si indicatori de performanta pentru a asigura o buna viziune asupra activitatii de Mentenanta;
- Gestioneaza toate contractele incheiate pentru activitatea de care raspunde: pentru fiecare contract – incadrarea in graficul de executie, facturarile lunare, restul de executat, alte probleme contractuale;
- Verifica / intocmeste facturile luare;
- Verifica periodic rapoartele cu materialele date in productie;
- Verifica periodic rapoartele privind productia in curs;
- Creeaza si transmite Directorului Regional analize si rapoarte , inclusiv in urma controalelor efectuate in teren, privind activitatile desfasurate si incadrarea in bugetul alocat si propune masuri pentru reducerea costurilor;
- Interactioneaza si comunica cu alte directii si departamente ADREM si intretine relatia cu Clientii, Partenerii si Subcontractantii;
- Verifica implementarea actiunilor corective/preventive la nivel Judetean si luarea masurilor care se impun pentru diminuarea/eradicarea neconformitatilor rezultate din activitatea de Mentenanta;
- Propune in baza aprobarii ierarhice actiuni in vederea optimizarii continue a activitatii de Mentenanta pentru sporirea eficientii muncii si imbunatatirea nivelului de calitate a serviciilor prestate;
- Centralizeaza, verifica si supune aprobarii Directorului Regional:
- Comenzile interne de aprovizionare;
- Programele lunare/anuale de aprovizionare cu materiale specifice activitatii de mentenanta;
- Programele anuale de dotare cu echipamente/aparate/utilaje spefice activitatii de mentenanta;
- Deconturile de cheltuieli;
- Situatiile de plata suplimentara (extra bonus, ore suplimentare, ore de consemn);
- Graficul anual al concediilor de odihna;
- Propunerile pentru optimizarea procesului deMentenanta, sporirea eficientei muncii si imbunatatirea calitatii serviciilor prestate, primite de la Centrele Judetene;
- Propunerile interne de modificare a aplicatiilor/rapoartelor utilizate (dupa aprobarea Directorului Regional le transmite Coordonatorului Tehnic deMentenanta pentru crearea Cererilor de Modificare Aplicatii);
- Notele de neconformitate rezultate in urma verificarilor efectuate de Clienti si de Parteneri (centralizeaza toate datele si se asigura de inchiderea procesului);
- Solicitarile primite de la Centrele Judetene privind dotarile cu echipamente IT, licente, conturi de utilizatori ai aplicatiilor, conturi de e-mail, etc.
Beneficii:
- Pachet salarial competitiv;
- Bonusuri pentru performanţă;
- Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
- Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.
Descrierea companiei
Grupul Adrem sprijină tranziția spre energie regenerabilă prin oferta sa de soluții și servicii dedicate domeniului energetic, prin intermediul celor trei companii – Adrem Invest, Adrem Engineering și Adrem Link – fiecare specializată pe segmentul ei de piață. Peste 1.000 de angajați din 18 județe asigură expertiza și abilitățile necesare pentru planificarea, dezvoltarea și implementarea soluțiilor la cheie, personalizate nevoilor clienților noștri, acoperind proiecte la nivelul întregii țări. De 30 de ani, oferim clienților noștri produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic.
Publicat
7 Nov. 2024
Reactualizat
7 Nov. 2024
Expiră
7 Dec. 2024
Joburi similare