Responsabil IT
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Veți fi responsabil pentru asigurarea bunei funcționări și furnizări a serviciilor IT, colaborand cu diverse echipe și părți interesate.
Candidații trebuie să aibă:
Vasta experiență cu sistemele IT, rețelele și tehnologiile conexe.
Cunoștințe solide de bune practici în administrarea IT și securitatea sistemelor. Competențe de administrare Windows.
Competențe de soluționare a problemelor.
Cunoștințe de bază de: rețele TCP/IP, hardware, laptopuri, imprimante
Bune abilități de comunicare. Atitudine proactivă și abilități organizatorice. Bună cunoaștere a limbii engleze, atât vorbită, cât și scrisă.
Capabil să creeze documentație și proceduri tehnice
Capabil să efectueze urmărirea hardware-ului și a echipamentelor conexe.
Responsabilități
Menținerea infrastructurii IT în funcțiune (monitorizează, administrează și asigură funcționalitatea optimă a sistemelor și instrumentelor software ale companiei, aplicații, e-mail, laptopuri, soluții desktop, software și hardware, imprimante, telefoane mobile, actualizări de securitate; suport pentru internet, intranet, LAN-uri, WAN-uri și segmente de rețea;
Efectuarea de audituri de rutină și programate ale tuturor sistemelor și posturilor de lucru, inclusiv backup-uri;
Oferiți suport tehnic/helpdesk utilizatorilor, efectuați depanarea pentru a identifica cauza principală, identificați soluții și rezolvați cerințele și erorile;
Responsabil de gestionarea activelor IT, gestionarea licențelor software și monitorizarea tuturor stațiilor de lucru din acest punct de vedere; Efectuarea instalărilor software și hardware pe calculatoare (sisteme de operare / aplicații, inclusiv antivirus ) în conformitate cu procedurile companiei
Gestionarea situațiilor de criză, analizează și prioritizează sarcinile care pot implica probleme tehnice complexe hardware sau software;
Asigurarea respectării legilor privind licențele software;
Asigurarea întreținerii preventive pentru locațiile externe;
Colaborarea cu partenerii companiei pentru infrastructura IT, echipamente, licențe și servicii de securitate.
Cercetarea informațiilor utile pentru produsele software sau hardware înainte de a le achiziționa/instala Proactivitate în documentare pentru a crește productivitatea echipei și îmbunătățirea sistemului IT al companiei
Descrierea jobului
Mediu de lucru profesional și prietenos;
Oportunități de formare și dezvoltare continuă;
Expunere la proiecte provocatoare ︁in diverse industrii ︁︈︁︁︈︁︃︇︉︆locale și internaționale;
Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in cadrul unei companii in continua expansiune;
-Pachet salarial motivant.
Descrierea companiei
Descrierea companiei
Medair Oxygen Solution este o companie care activeaza in piata de dispozitive medicale. Avand sediul central in judetul Olt compania a luat fiinta in anul 2016 din dorinta de a oferi pacientilor care sufera de afectiuni respiratorii cele mai bune solutii in tratarea acestora.Incepand cu data de 01.04.2017 deruleaza contracte cu toate casele de asigurari din Romania. Incepand cu 21.03.2024 Medair este parte a grupului SOL Fondat în Italia în 1927, Grupul SOL activează în domeniul producției, cercetării aplicate și comercializării gazelor tehnice și medicale, în sectorul serviciilor de îngrijire la domiciliu, în sectorul biotehnologiilor și în producția de energie din surse regenerabile.Este prezent în 32 de țări cu 5.751 de angajați, deservește peste 50.000 de clienți industriali, 500 de clienți importanți din domeniul medical și peste 700.000 de pacienți. În 2022, vânzările sale nete au totalizat 1.379,2 milioane EUR. Societatea-mamă SOL Spa este listată la Bursa Italiană din iulie 1998.