Responsabil aprovizionare/ gestionare relatii furnizori
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Descrierea jobului
- Planifica, negociaza si stabileste colaborari cu furnizori de materiale si servicii;
- Solicita oferte de pret, face ︃︁︂︃︄︁︅︀comparatii complete si propune conducerii (Managerului Comercial si Drectorului General) doar achizitii care se incadreaza in parametrii de buget, timp, calitate, garantii;
- Identifica solutii de optimizare a costurilor si a timpilor de livrare;
- Negociaza preturile cu furnizorii pentru a asigura cele mai bune preturi de pe piata;
- Verifica din punct de vedere comercial contractele de achizitii si intervine pentru clarificarea detaliilor contractuale inainte ca acestea sa fie validate de catre Directorul General;
- Verifica facturi primite de la furnizori pentru conformitate cu comenzile lansate si livrate, prelucrare date, intocmire referate pentru plata facturi furnizori, in vederea emiterii documentelor de plata prevazute in contracte;
- Identifica activ noi furnizori, pentru diversificarea si optimizarea portofoliului de furnizori si subcontractori locali;
- Monitorizeaza si Evaluaza colaborarea cu furnizorii si se asigura de respectarea termenilor contractuali;
- Aplica principiile si politicile companiei in ceea ce priveste achizitiile, aparand intotdeauna interesele companiei si ale imaginii sale;
- Intocmire impreuna cu Mananagerul de Proiect/Seful de Santier si seful ierarhic necesarul de aprovizionat, in concordanta cu lucrarile aflate in curs de executie;
- Pastreaza in permanenta legatura cu managerii proiectelor aflate in derulare;
- Verifica cantitativ si calitativ produsele receptionate in conformitate cu comanda efectuata, dar si cu actele de insotire a marfii;
- Informeaza furnizorii despre neconformitati si problemele de calitate, cantitate, defecte, garantii, etc. si se asigura de solutionarea lor;
- Participa la sedinte saptamanale cu membrii departamentului productie (din santiere), pentru a asigura buna functionare;
- Transmite obiectivele sale Directorului Comercial (saptamanal pentru saptamana urmatoare) si raspunde pentru transmiterea la timp si indeplinirea obiectivelor oamenilor din subordine, conform organigramei;
- Realizeaza, in caz de nevoie, deplasari pe teren pentru indeplinirea anumitor sarcini;
- Experienţă anterioară în specialitate în cel puţin o companie de profil, ca responsabil achiziţii, lucrul pe şantier, gestionare depozit materiale, aprovizionare, corelate;
- Cunoaşterea foarte bună din punct de vedere tehnic a materialelor şi echipamentelor de construcţii, respectiv instalaţii utilizate; precum şi capacitatea de a sintetiza informaţia şi de a o prezenta către management.
- Cunoştinţe de operare PC (MS Office-, Excel);
- Abilităţi de comunicare şi negociere cu furnizorii; abilităţi de organizare şi prioritizare;
- Cunoaşterea modalităţilor de evaluare a furnizorilor, clasificare, urmărire;
- O bună înţelegere a raportului preţ-calitate şi o judecată justă şi practică totodată;
- Orientare către client şi către căutarea de soluţii;
Descrierea companiei
SC ROSCHEM CORP SRL GROUP RIKKO STEEL SRL
Constructia de mâine, astăzi.
La SC ROSCHEM CORP SRL suntem specializați în aducerea la viață a viziunilor prin serviciile noastre experte în construcții. Având un angajament față de excelență și o pasiune pentru inovare, suntem lideri în industrie, dedicați furnizării de rezultate de cea mai bună calitate pentru fiecare proiect.
Serviciile noastre:
Construcții comerciale: de la clădiri elegante de birouri până la spații comerciale extinse, avem expertiza necesară pentru a gestiona toate aspectele construcțiilor comerciale cu precizie și eficiență.
Construcții rezidențiale: Fie că este vorba de crearea de case personalizate sau renovarea proprietăților existente, echipa noastră calificată excelează în crearea de spații de locuit confortabile și elegante, adaptate nevoilor clienților noștri.
Proiecte industriale: competența noastră se extinde la construcțiile industriale, unde abordăm proiecte complexe, cu accent pe siguranță, durabilitate și funcționalitate.
Renovări și Remodelări: Transformarea spațiilor învechite în minuni moderne este specialitatea noastră. Serviciile noastre de renovare și remodelare oferă o nouă viață structurilor, sporindu-le funcționalitatea și atractivitatea estetică.
De ce să ne alegeți:
Expertiză: Cu ani de experiență în industrie, echipa noastră este formată din profesioniști experimentați care posedă abilitățile și cunoștințele necesare pentru a executa proiecte de orice amploare sau complexitate.
Asigurarea calității: menținem cele mai înalte standarde de măiestrie și folosim materiale premium pentru a asigura durabilitatea și longevitatea construcțiilor noastre, oferind clienților liniște și satisfacție.
Inovație: Îmbrățișând tehnologii și metode de construcție de ultimă oră, căutăm în permanență soluții inovatoare pentru a optimiza eficiența, a minimiza impactul asupra mediului și a depăși așteptările clienților.
Abordare centrată pe client: la SC ROSCHEM CORP SRL, acordăm prioritate satisfacției clienților mai presus de orice. De la consultarea inițială până la finalizarea proiectului, menținem o comunicare deschisă, ascultăm nevoile clienților noștri și ne străduim să le depășim obiectivele.
Livrare la timp: înțelegem importanța termenelor limită și lucrăm cu sârguință pentru a respecta calendarele proiectului, oferind rezultate la timp și în limita bugetului, fără a compromite calitatea.
Contactaţi-ne:
Ești gata să pornești în următoarea călătorie în construcție? Luați legătura cu noi astăzi pentru a discuta despre oportunitățile pe care ți le putem oferi și dă-ne șansa de a crește împreună.
office@roschem.ro
+40 727 372 256 - Alexa -
+40 723 571 187 - Gabriela-
-
- 29 Oct. 2024
Responsabil logistica-aprovizionare- administrativ
D.V.R. Pharm S.R.L.
Brasov3500 - 5000 RON net / lună - 21 Nov. 2024
Specialist achizitii externe si logistica
Euritmic Grup SRL
București, Otopeni, Voluntari și alte 2 orașe