Reprezentant Relatii Clienti
Academia de HR
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Recrutam un Reprezentant Relații Clienți Back Office pentru un client-grup de companii care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare (cu experienta de peste 18 ani in piata)
Cerințe:
· Studii superioare
· Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
· Compentențe de tip customer service obtinute in urma unui job anterior in domeniul bancar, asigurari, clinici medicale, telecom - criteriu obligatoriu
· Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face
· Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților
· Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte
· Responsabilitate, initiativă
· Abilități de lucru în echipă
· Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții/vânzări reprezintă un avantaj
· Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet
· Cunostințe de limba engleză – mediu.
Cerințe:
· Studii superioare
· Bune abilități de comunicare scrisă și verbală
· Compentențe de tip customer service obtinute in urma unui job anterior in domeniul bancar, asigurari, clinici medicale, telecom - criteriu obligatoriu
· Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face
· Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților
· Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte
· Responsabilitate, initiativă
· Abilități de lucru în echipă
· Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții/vânzări reprezintă un avantaj
· Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet
· Cunostințe de limba engleză – mediu.
Descrierea jobului
Responsabilități:
· Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta
· Rezolvarea situațiilor în conformitate ︁︈︂︂︅︅︆︇︉cu procedurile interne
· Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat
· Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților
· Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei
· Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat
· Gestionarea portofoliului de clienți existenți
· Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei
Oferta:
Tichete de masa
Abonament servicii medicale Regina Maria,
Abonament Bookster/ Shuttle bus / Card de cafea / Acces platforma Udemy,
22 zile CO + ziua de nastere zi libera
· Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta
· Rezolvarea situațiilor în conformitate ︁︈︂︂︅︅︆︇︉cu procedurile interne
· Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat
· Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților
· Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei
· Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat
· Gestionarea portofoliului de clienți existenți
· Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei
Oferta:
Tichete de masa
Abonament servicii medicale Regina Maria,
Abonament Bookster/ Shuttle bus / Card de cafea / Acces platforma Udemy,
22 zile CO + ziua de nastere zi libera
Descrierea companiei
Servicii de Consultanță HR
Abordăm toate problemele importante de HR și contribuim prin serviciile, cursurile și evenimentele noastre la identificarea, atragerea și păstrarea talentelor în companiile din România!
Sourcing, Recrutare și Atragerea Candidaților
Retenție și Securizarea Talentelor
Motivare și Engagement
academiadehr.ro
Publicat
31 Oct. 2024
Reactualizat
31 Oct. 2024
Expiră
30 Nov. 2024
Joburi similare