Receptionista
B+N Integrated Facility Services
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Bune abilitati de comunicare
- Autonomie, rapiditate in executie
- Abilitati de lucru in echipa
- Cunostinte PC (Microsoft ️️︄︆︅︈︌︀︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Office, Power Point)
- Limba engleza nivel mediu (scris, citit, conversational)
- Autonomie, rapiditate in executie
- Abilitati de lucru in echipa
- Cunostinte PC (Microsoft ️️︄︆︅︈︌︀︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎Office, Power Point)
- Limba engleza nivel mediu (scris, citit, conversational)
Descrierea jobului
Asigura serviciile de secretariat necesare la nivel organizatie: este primul punct de contact din organizatie cu persoanele din exterior, ︁︀︂︃︃︇︅︀cu ︅︂︁︅︇︂︂︂︉potentialii si actualii colaboratori, reprezentand imaginea firmei in relatie cu acestia.
- Desfasoara cu acuratete, promptitudine si in conformitate cu eticheta de business, o serie de activitati de secretariat si admnistrative, precum:
- Preia si directioneaza apelurile telefonice din receptie catre persoanele relevante din interiorul firmei
- Preia, directioneaza si expediaza corespondenta electronica si fizica
- Intampina vizitatorii si informeaza angajatii cu privire la sosirea acestora, inregistreaza si pastreaza evidenta vizitelor
- Asigura managementul comenzilor de rechizite si al cardurilor de acces in firma
- Asigura buna functionare a facilitatilor din organizatie prin mentinerea legaturii cu firmele furnizoare (curatenie, reparatii)
- Participa la proiecte speciale precum organizarea de evenimente interne.
- Planifica, organizeaza si stabileste prioritatile proprii in munca de zi cu zi, pentru a respecta termenele limita stabilite.
- Ofera suport in proiecte specifice departamentelor companiei.
- Asigura si mentine relatii optime de lucru cu toate departamentele companiei.
- Organizeaza aranjamentele de calatorie si cazare pentru Managerul General si Comitetul Executiv, precum si pentru alti colegi care calatoresc intr-o alta locatie decat cea de resedinta, si pentru vizitele oficiale in companie.
- Coordoneaza activitatile privind arhivele interne.
- Desfasoara cu acuratete, promptitudine si in conformitate cu eticheta de business, o serie de activitati de secretariat si admnistrative, precum:
- Preia si directioneaza apelurile telefonice din receptie catre persoanele relevante din interiorul firmei
- Preia, directioneaza si expediaza corespondenta electronica si fizica
- Intampina vizitatorii si informeaza angajatii cu privire la sosirea acestora, inregistreaza si pastreaza evidenta vizitelor
- Asigura managementul comenzilor de rechizite si al cardurilor de acces in firma
- Asigura buna functionare a facilitatilor din organizatie prin mentinerea legaturii cu firmele furnizoare (curatenie, reparatii)
- Participa la proiecte speciale precum organizarea de evenimente interne.
- Planifica, organizeaza si stabileste prioritatile proprii in munca de zi cu zi, pentru a respecta termenele limita stabilite.
- Ofera suport in proiecte specifice departamentelor companiei.
- Asigura si mentine relatii optime de lucru cu toate departamentele companiei.
- Organizeaza aranjamentele de calatorie si cazare pentru Managerul General si Comitetul Executiv, precum si pentru alti colegi care calatoresc intr-o alta locatie decat cea de resedinta, si pentru vizitele oficiale in companie.
- Coordoneaza activitatile privind arhivele interne.
Descrierea companiei
Facility Management - Servicii integrate de intretinere cladiri
Publicat
24 Oct. 2024
Reactualizat
24 Oct. 2024
Expiră
23 Nov. 2024
Joburi similare