-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Project Manager

SCALA ASSISTANCE SRL
2 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Grupul de firme Scala este in cautarea unui profesionist gata sa devina un membru cheie ai echipei, in calitate de Project Manager. Compania este in continua expansiune, iar cautarea se indreapta catre persoane ambitioase, cu abilitati excelente de strategie si o intelegere profunda a tipologiei de clienti de tip Institutii publice.
  • Experienta obligatorie de minim 3 ani in project management in cadrul institutiilor publice sau in firme de Project Management, Tranzactii Financiare, Asigurari, IT, SAAS cu clientii Institutiilor Publice.
  • O persoana competitiva, cu putere de munca, un bun organizator, team-player, cu o atitudine pozitiva, sociabil.
  • Studii superioare cu diploma de licenta
  • Operare PC: Word, Excel, alte programe - in functie de proiect
  • Cunostinte limbi straine: engleza nivel avansat
  • Capacitate de concentrare, analiza si sinteza
  • Capacitate de planificare, prioritizare si organizare
  • Flexibilitate, adaptarea la situatii neprevazute, rezistenta la stres
  • Atitudine pozitiva, initiativa
  • Abilitati de comunicare si negociere
  • Capacitate de a stabili relatii, toleranta, calm, perseverenta
  • Capacitatea de a redacta rapoarte clare si corecte
  • Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbatoare, la situatii de criza
  • Echilibru emotional
  • Capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii
  • Atitudine pozitiva
  • Creativitate
  • Orientat spre rezultate, deschis spre nou si tehnologie.
  • Planifica si organizeaza, analizeaza si gandeste constructiv.

Descrierea jobului

  • Planificarea, conducerea si implementarea proiectului end-to-end, de la formarea serviciului in sine pana la constructia unui proiect de sine ︁︈​︁︁︈​︁︁︉​︇︇statator cu obiective si rezultate bine definite.
  • Dezvoltarea si gestionarea planurilor proiect, programelor si bugetelor alocate.
  • Stabilirea clara a scopului proiectului, inclusiv scopurile pe termen scurt si lung.
  • Consultarea cu partile interesate pentru a alinia obiectivele proiectului cu asteptarile si cerintele acestora.
  • Crearea unui program detaliat cu termene limita pentru fiecare etapa si activitate.
  • Estimarea bugetului total al proiectului, inclusiv costurile directe si indirecte, si alocarea acestuia pentru diferitele activitati si resurse.
  • Estimarea, identificarea, gestionarea resurselor umane, financiare si materiale necesare pentru realizarea sarcinilor proiectului.
  • Identificarea riscurilor potentiale, problemele si obstacolele legate de managementul proiectului
  • Monitorizarea si gestionarea utilizarii resurselor pentru a asigura eficienta si evitarea depasirii bugetului.
  • Implementarea strategiilor de optimizare a resurselor pentru a maximiza eficienta si minimiza risipa.
  • Stabilirea unui plan de lucru pentru fiecare membru al echipei, in functie de cerintele proiectului si de expertiza membrului.
  • Definirea si comunicarea clara a responsabilitatilor si rolurilor fiecarui membru al echipei, asigurandu-se ca toti sunt constienti de asteptarile si sarcinile lor.
  • Raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile.
  • Organizarea si conducerea intalnirilor cu echipa si cu Directorul pentru a discuta progresul, problemele si solutiile.
  • Dezvoltarea unui plan de management al riscurilor
  • Implementarea modificarilor aprobate si actualizarea documentatiei si planurilor de proiect pentru a reflecta schimbarile.
  • Ajustarea planurilor de proiect si a strategiilor de implementare in functie de evolutiile si schimbarile care apar.
  • Monitorizarea progresului proiectului, urmarirea indicatorilor cheie de performanta.
  • Implementarea proceselor de control al calitatii pentru a verifica conformitatea cu standardele stabilite si pentru a identifica eventualele deficiente.
  • Realizarea inchiderii formale a proiectului, inclusiv finalizarea documentatiei, raportarea rezultatelor si obtinerea aprobarilor finale.

Descrierea companiei

SCALA ASSISTANCE a intrat pe piata de profil in anul 2007 aducand - in premiera - in Romania conceptul de vanzare online a rovinietelor. Compania beneficiaza de o prezenta multinationala, investeste continuu in dezvoltarea retelei sale de vanzari, retail si corporate, si se preocupa de diversificarea gamei de servicii in acord cu nevoile consumatorilor sai. Suntem cel mai mare distribuitor de viniete din Romania cu o cota de piata de 20%.
Reteaua noastra de distributie cuprinde 35.000 de locatii fizice de taxe si facturi raspandite in toata tara si suntem listati si in aplicatiile mobile ale tertilor.
Incepand cu anul 2012, SCALA ASSISTANCE este certificata ISO 9001: 2008, ceea ce confirma bunele practici actuale in cadrul organizatiei si faciliteaza dezvoltarea durabila intr-un mediu de afaceri competitiv. Compania noastra ramane singura din Romania care detine certificatul.
SCALA ASSISTANCE este autorizata de Autoritatea de Supraveghere Financiara Romana - ASF si Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere (C.N.A.I.R. S.A.)

Publicat 24 Oct. 2024 Reactualizat 21 Nov. 2024 Expiră 23 Nov. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.