Payroll Specialist / Economist salarizare
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Absolvent/a de studii superioare: Economie, Contabilitate, Administrarea afacerilor, ideal cu specializare: Inspector ︎︂︇︅︎︅︈︈︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎salarizare, Inspector resurse umane;
- Experienta de minimum 2-3 ani intr-un rol de specialist salarizare si de mimum 2 ani in rol administrare persoanl.
- Foarte buna cunoastere a legislatiei muncii, salarizare.
- Nivel avansat MS Office 365 (Excel, Word, Outlook,PowerPoint, SharePoint), HRIS – sisteme HR Admin & Payrol
- Nivel avansat limba engleza: scris si vorbit
- Orientare spre oameni si buna relationare, orientare spre rezultate, idenficarea solutiilor si rezolvarea problemelor, adaptabilitate, atitudine proactiva, atentie la detalii si acuratetea datelor, abilitati analitice (capacitatea de a colecta, organiza, analiza si partaja informatii), crearea de rapoarte si sustinerea prezentarilor.
Descrierea jobului
- Centralizeaza toate informatiilor justificative si verifica documente care stau la ︁︈︁︁︉︁︂︄︅︂baza intocmirii statelor de salarii (pontaje, cereri de concedii /absente , concedii medicale , prime , bonusuri) calculeaza bonusurilor variabile lunare si le transmite centralizat catre furnizorul de servicii de salarizare ; Efectueaza comenzile pentru tichete de masa, tichete cadou. Verifica pontajele efectuate de operatorii de pontaj, sesizeaza eventualele erori catre superiorii responsabili si asigura suport pentru corectarea datelor;
- Transmite catre contabiltate, lunar, raportele definite (note contabile, centralizatoare taxe, etc).
- Verifica statele de plata si calculele salariale, centralizatoarele de impozite si taxe datorate bugetului de stat; se asigura de intocmirea la timp a declaratiilor privind obligatiile catre institutiile statului, cererilor si dosarelor FUNASS si urmareste procesul spre finalizare,
- Contribuie si participa la auditul extern financiar cat si intern, pe ramurile de salarizare si administrare personal
- Participa activ la proiecte M&A in etapa Due Diligence si in cea a preluarii si integrarii in aria de resurse umane - salarizaecsi administrare.
- Raspunde in scris si telefonic solicitarilor angajatilor precum si managerilor de echipe si departamente pentru aspecte si solicitari din aria de responsabilitate: salarizare, administrare personal in colaborare cu responsabilul HR Admin.
- Este in permanenta actualizat/a cu legislatia muncii si semnaleaza echipei HR si mangementului orice modificare cu impact in afacerea companiei. Contribuie si propune actualizare ROI si proceduri interne daca sunt afectate de modificariile legislative.
Program de lucru Hybrid work: pana la maximum 10 zile pe luna lucru de acasa, Tichete de masa, Bonus de Paste, Craciun, 8 Martie, cafea, ceai , fructe la birou.
Organizatie dinamica, in crestere, oportunitatea de dezvoltare profesionala odata cu transformarea organizatiei.
Descrierea companiei
Alatura-te echipei Affidea !
2000000 Acesta este numarul de pacienti care ne-au trecut pragul in decursul unui an. 2300 este numarul profesionistilor care fac parte din echipa Affidea si care prin preocupare, integritate si respect mutual reusesc sa rasplateasca increderea pe care pacientii si doctorii o pun in mainile noastre.
Cautam pentru Affidea oameni curajosi, curiosi si care progreseaza constant prin idei noi si inovatii, fiind mereu in cautare de modalitati mai bune de a isi ajuta pacientii si colegii.
Lucram impreuna in permanenta pentru a oferi cea mai buna ingrijire medicala posibila.
Cateva informatii despre noi:
· Affidea face parte dintr-un grup de 30 de ani prezent în 15 țări din Europa: Romania, Polonia, Ungaria, Bosnia si Hertegovina, Croatia, Grecia, Italia, Turcia, Republica Ceha, Portugalia, Spania, Irlanda, Irlanda de Nord, Elvetia si Lituania in care 15000 de profesionisti isi desfasoara cu dedicare activitatea si in cele 380 de centre medicale.
· In Romania, suntem prezenti cu 58 de centre medicale, in 28 de orase deservite de peste 200 de echipamente medicale de inalta performanta. Unitati acreditate ANMCS Affidea Fundeni, Affidea Constanta si Affidea Arad.
· 50% dintre centrele medicale ce au primit 5* prin EuroSafe Imagine Wall of Stars sunt detinute de reteaua Affidea;
· Suntem in permanenta cautare de noi oportunitati de business care sa ne ajute sa crestem.
Despre spiritul Affidea:
· La Affidea punem prioritate pe nevoile, sentimentele si emotiile pacientilor, colegilor si tuturor celorlalte persoane care fac parte din ecosistemul ingrijirii medicale.
· Suntem interesati de dezvoltare profesionala continua; credem in avantajele tehnologice de ultima ora si le punem la dispozitia personalului nostru pentru a crea un mediu de lucru dinamic, competitiv in care dezvoltarea personala aduce valoare afacerii pe care o dezvoltam.
· Avem o cultura bazata pe incredere, integritate si respect mutual. Lucram in echipa!
- 13 Nov. 2024
Specialist Resurse Umane ( HR Admin )
Tenq Online S.R.L.
București, Voluntari, Pantelimon și alte 2 orașe -
-