-25%
La 25 ani de eJobs ai 25% discount la anunțuri & CV-uri. Folosește codul: La anunțuri și CV-uri folosind codul:
eJobs25

Office Assistant (on site)

MULLEN LOWE S.A.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutăm un Office Assistant organizat și autonom, care va asigura buna funcționare a activităților administrative din companie. Rolul include gestionarea corespondenței, documentelor, și relaționarea cu echipele interne și furnizorii, contribuind la eficiența proceselor zilnice.

Candidatul Ideal

Integritate și confidențialitate: respectă standardele etice și poate gestiona informații sensibile cu discreție.
Atitudine proactivă și profesională: abordare pozitivă în relațiile de business.
Atenție la detalii: capacitate de concentrare și rigurozitate în activitățile zilnice.
Curiozitate și dorință de învățare continuă.
Ascultare activă: abilitate de a înțelege și de a răspunde eficient nevoilor interlocutorilor.
Deschidere: disponibilitate pentru a oferi și primi feedback constructiv.
Autonomie: mod de lucru independent și capacitate de a respecta instrucțiunile.

Descrierea jobului

Responsabilitățile includ, dar nu se limitează la:
  • Gestionarea corespondenței: preluare, distribuire și pregătire pentru expediere.
  • Administrarea documentelor: alocare numere ︁︈​︁︁︆​︁︂​︇de înregistrare, scanare și arhivare (electronic și fizic) pentru contracte, facturi, comenzi, anexe și documente SSM.
  • Introducerea facturilor în platforma de plăți.
  • Preluarea și redirecționarea apelurilor telefonice într-un mod profesionist.
  • Pregătirea și transmiterea deconturilor către departamentul contabil.
  • Recepția, centralizarea și inventarierea materialelor promoționale.
  • Organizarea traseelor pentru șoferi și rezervarea locurilor de parcare pentru vizitatori.
  • Organizarea ședințelor și pregătirea protocolului necesar.
  • Gestionarea fluxului de documente pentru semnături și transmiterea acestora către departamentele implicate.
  • Actualizarea listelor de papetărie și achiziționarea materialelor necesare.
  • Menținerea echipamentelor de tip copy-print funcționale și alimentate cu consumabile.
  • Gestionarea solicitărilor în platformele interne (pontaje, zile de concediu, beneficii, etc.).
  • Colaborarea cu furnizorii de SSM și semnarea documentelor aferente cu angajații companiei.
  • Realizarea activităților de protocol la cerere.

Beneficii
  • Abonament medical privat.
  • Prime de Paște și Crăciun.
  • Tichete de masă în valoare brută de 33 lei/zi.
  • Decont de transport.
  • Light Friday (zi scurtă în fiecare vineri).
  • Zile de concediu suplimentare pentru fiecare an petrecut în companie.
  • Acces la evenimente interne: petreceri de Crăciun, teambuilding-uri, evenimente speciale.
  • Oportunități de dezvoltare profesională.
  • Call in Sick: 2 zile/an fără certificat medical.
  • Permisiuni scurte (2-4h) de 4 ori/an.

Descrierea companiei

Despre Lowe Group

Cu o tradiție de peste 30 de ani în România, Lowe Group este unul dintre cele mai puternice grupuri de media și publicitate din țară. Partener global al IPG (Interpublic Group of Companies), Lowe Group reunește o echipă de peste 150 de profesioniști pasionați, care contribuie la succesul clienților prin creativitate, inovație și dedicare.

Alătură-te unei echipe care pune valoare pe diversitate, colaborare și performanță!
Publicat 25 Nov. 2024 Reactualizat 25 Nov. 2024 Expiră 25 Dec. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.